Inkoop acktie seagull 1963

Beste allen,

Helaas wat later dan beloofd, maar dan nu toch de definitiefe aanmeldingen. Graag zou ik van een ieder in de vorm van een pb de volgende gegevens willen ontvangen: Naam, adres, paypall id en telefoon nummer(dit laatste schijnt verplicht te zijn voor verzendingen via ems vanuit China) en de hoeveelheid horloges en wat voor soort bodem je er in wilt.

Mijn planning is om rond 02-01-2008 de definitiefe lijst naar de verkoper te sturen die dan ieder een aparte factuur stuurt.

Voor de nmensen die geen paypall hebben, het zou eventueel via mij kunnen maar kijk nog wel even naar paypall (je hebt namelijk geen creditcard nodig hiervoor)

Grt,

Jeffrey

Oh wat leuk, ik ben meteen verkocht! Urban, je hebt een PB.

goeie actie, maar wat gingen ze nu ook al weer kosten ?
en welke opties zijn er ?
Misschien goed op er even bij te zetten.

Bas

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,65771,65771#msg-65771

€130?

Jeffrey,

Ik kom nog maar net kijken in de horlogelaarij, maar hier doe ik graag aan mee.
Ik stuur je een pb.

groet,
Gert

Beste Allen,

Gezien het feit dat er een x aantal mensen zijn die niet de moeite nemen om het originele topic door te lezen hier nog een samenvatting.

Het gaat om de seagull 1963 de kosten bedragen normaal $220, - incl verzendkosten. Nu is het mij gelukt om de prijs naar $190, - incl verzendkosten te krijgen. De meerprijs voor een glas bodem is $65, - en in mijn optiek niet een mooie meerwaarde van het horloge (zie link)

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,65771,65771#msg-65771

Met betrekking tot de verdere afhandeling van de orders kan ik een ieder het volgende meedelen, wanneer je een email stuurt met de daarin verzochte gegevens (naam, adres, paypall id telefoonnummer aantal horloges en wat voor type bodem) zal ik rond 02-01-2008 de complete lijst naar de verkoper sturen, deze zal dan half januari een aparte factuur naar een ieder sturen.

Tevens wil ik bij een ieder aangeven dat het aanmaken en registreren en gebruiken van een paypall id gratis is en dat je GEEN creditcard hiervoor nodig hebt.

Verdere vragen hoor ik graag.

jeffrey,
je hebt een pb.

groet, frank.

Jeffrey,

zoals al eerder aangegeven doe ik mee en heb derhalve een PB verstuurd
succes met de actie

Klasse !!!
Mijn PB is onderweg .
Hartelijke groet een goede jaarwisseling !
( Allen ! )
Peter Peters

Pb verzonden.

PB zonet verzonden.

Pb verstuurd

urban, ik heb je een pb verstuurd maar gek genoeg zie ik hem niet in m’n verzonden items… kun je me even laten weten of je 'm wel of niet ontvangen hebt?

urban Schreef:

Mijn planning is om rond 02-01-2008 de definitiefe
lijst naar de verkoper te sturen die dan ieder een
aparte factuur stuurt.

Hoi urban, is één en ander al gebeurd? En hoeveel mensen doen er mee? Ben benieuwd! :slight_smile:

Beste allen,

Tot op heden heb ik 20 definitiefe aanmeldingen.
Ik wacht nog op een iemand.

Dit komt erg goed uit. Ik ben namelijk gisteren door iemand benaderd, die de horloge’s direct kan leveren (verzending vanuit NL dus geen douane risico) voor €120,-

Verder laat hij zien dat hij de nieuwste versie kan leveren waar wel het juisten aantal
Hij laat mij zsm weten wat de prijs is als er een display back bij komt (en wat daar de levertijd van is).
Mij persoonlijk lijkt mij dit heel erg de moeite om nog even op te wachten, Toch?

Heeft hij ook een foto van het hele horloge? Even voor het “overzicht”?
En als het 120 inclusief verzenden is is het nog goedkoper ook… dus prima!

komt er aan.

Ik heb zelf zitten twijfelen over de glasbodem, maar $65 is relatief gezien weer vrij duur. Toch ben ik benieuwd hoeveel hebben gekozen voor de glas-bodem, kun je dat eens aangeven urban?