Inkoop acktie seagull 1963

Ik. Hoewel ik de opdruk op de zichtbodem erg lelijk vind, maar wat er achter zit is prachtig. Zie het als een erg mooie vrouw in een erg lelijke bikini. Daar kijk ik dan wel doorheen.

Is dat trouwens 120 inclusief een flinke korting omdat je er al zo 20 afneemt? Vast wel?

urban Schreef:

Verder laat hij zien dat hij de nieuwste versie
kan leveren waar wel het juisten aantal

Wat bedoel je met deze zin Urban ?

2006 Schreef:

urban Schreef:

Verder laat hij zien dat hij de nieuwste versie
kan leveren waar wel het juisten aantal

Wat bedoel je met deze zin Urban ?

Ik vermoed dat de nieuwste versie het juiste aantal “zuan” oftewel jewels vermeldt op de wijzerplaat. Vergelijk de eerste foto in dit topic (“19 ZUAN”) met de foto’s in Urban’s bericht van 4 januari (“21 ZUAN”)

Hierbij het totaal overzicht van het nieuwe type, het enige nadeel is dat de tekst op de achter nu ook rood is ingekleurd.

sorry te snel getypt. ik bedoel inderdaad met het juiste aantal jewels op de plaat.

3 mensen

Die rode opdruk maakt mij niet uit maar de veel bredere chrono-secondewijzer wel, ik ben er toch voor 'm uit Azie te laten komen.

Henrik Schreef:

Die rode opdruk maakt mij niet uit maar de veel
bredere chrono-secondewijzer wel, ik ben er toch
voor 'm uit Azie te laten komen.

De wijzertjes van de subdials lijken ook omgewisseld (hoewel dat per saldo niet veel uitmaakt).

Ja verdomd. Dat maakt wel degelijk uit, op deze “21” versie zitten ze verkeerd om. De seconde subdial heeft een smallere wijzer nodig omdat die 60 indicaties moet aangeven en dat gaat net niet met de dikkere wijzer die voor de 30 minuten indicatie is.

ik ga met Henriks’ argumentatie mee. Ik heb ook ingeschreven
en ga ook voor het oorspronkelijke horloge.

Yep, doe mij ook de oorspronkelijke versie maar (19 jewels versie)

Ik heb ook een voorkeur voor de oorspronkelijke bestelling.

Ook ik ga voor de oorspronkelijke versie.

groet,
Gert

ik ook…

groet Arno.

Beste urban,

Ik hoop dat de lijst nog niet gesloten is. maar ik zou graag medoen voor de oorspronkelijke versie (19 zuan). Ik stuur een PB met de gegevens.

groet,

Cees

Via privéberichten heb ik Urban nu twee keer laten weten dat ook ik graag op de lijst zou komen voor een 1963, maar tot nog toe ontving ik geen reactie. Is er misschien sprake van een soort wachttijd voor nieuwe forumleden? Zo niet, wat moet ik doen om door te dringen?

Horolovar

bied dubbel geld…
groet, frank.

Ik denk dat urban binnenkort vanzelf wel weer zal reageren, grote kans dat je nog kan meedoen met de actie.

Beste allen,

Ik heb contact gehad met de nieuwe verkoper. de rode wijzer loopt net als het orgineel gewoon smal toe. de omgedraaide wijzers gaat hij na kijken. ik verwacht hiervan uiterlijk morgen antwoord op.

Mocht het zo blijken dat de wijzers toch echt verkeerd om zitten dan gaan we weer terug naar plan 1.

Nu is het alleen zo dat ik door drukte op mijn werk helaas wat weinig tijd heb om alle PB van nieuwe leden te beantwoorden, maar ga er maar van uit dat zonder tegen bericht je gewoon mee kan doen. de inschrijving stopt pas als de lijst verzonden is.

Greot en alvast een fijn weekeind allen.

Jeffrey