Inkoop acktie seagull 1963

Henrik Schreef:

Ik denk dat het er op is gedrukt aan de
binnenkant. Maar dan gaat het er nog wel af met
een schuurpapiertje :wink:

Ja en dan lekker krassen maken op je glas.
Je kan het beter proberen te verwijderen met wasbenzine,terpetine of stickerverwijderaar.

Eerst eens zien of het wel een versie is met glas en niet met acryl ( die bestaan ook van die SG 1963 ) .
Als ge met wasbenzine aan acryl komt gaat ge een groter probleem hebben dan een krasje ; dat lost namelijk op .

De achterkant zal toch zeker van glas zijn? Ik heb nog nooit een (echte) zichtbodem gezien die niet van (eventueel saffier)glas is?

En Peter, ik wilde het ook niet echt met schuurpapier doen he? Vandaar de :wink:

ohohohohohoh,
'k heb nog niets gehoord, geen mail, niets…
@ urban (jeffrey):
ik heb je gepeebee’t
gaat dit wel goed?

groet, frank.

Ik vrees het ergste voor je, ik heb bericht dat ze al verstuurd zijn…

@ river, zie pb.

Wie weet hoe je buiten Hong Kong je pakje kunt volgen? De code die ik van Markus kreeg laat me weten dat het pakje vandaag uit Hong Kong is vertrokken, maar hoe het verder gaat blijft afwachten.

heb inmiddels bericht van urban,
gaat gewoon goedkomen.
dank voor alle moeite!
groet, frank.

mijn nieuwe speeltje is op 9 juli verstuurd, maar nog
niets vernomen. Iemand enig idee hoe lang dat duurt of
al iemand iets ontvangen?

De mijne is ook 9 juli verstuurd, ook nog niets vernomen. Tsja, Hongkong… ik ga me pas zorgen maken over een week of zo denk ik.,.

De mijne de 10e. De laatste horloges die ik uit Azie kreeg waren na 2 dagen in Amsterdam bij de douane. En daar zijn ze 5 weken blijven/laten liggen. Dus ik ga me over een maand pas druk maken.

Ik ga me in elk geval niet druk maken voor euro 124,=, maar ben
uiteraard wel weer reuze nieuwsgierig en ongeduldig :smiley:

Joepie! De postbode gaf me net mijn pakje uit Hong Kong! (even geen tijd voor foto’s).

Ik had er twee besteld, ƩƩn met en ƩƩn zonder zichtbodem. Ze zijn beide prachtig :slight_smile: maar bij ƩƩn van de twee zit een drukker los :frowning:
Maar die laat ik hier wel even maken en stuur de rekening naar Hong Kong :smiley: anders duurt het waarschijnlijk weken voordat hij terug is en het zal niet meer dan 10 euro kosten om het te laten vastzetten (denk ik).

Ik ben er erg blij mee, Jeffrey dank je wel voor al de genomen moeite!

ik wil snel naar huis…(tu)

Groet,
Arno.

Ook hier arriveerde vanmiddag een feestelijk pakketje. Een prachtexemplaar, helemaal goed.

Jeffrey Bedankt!! is een mooi klokje…

Groet,
Arno.

Vanavond om 18:15 uur een lieftallige dame van TNT post met
een pakje. Meteen naar binnen, open maken en meteen zien dat
een subdial los in de kast ligt. :frowning:

Zoals Henrik al zei ben ik ook niet van plan het horloge terug
te sturen naar Hong Kong. Kun je dit bij de reguliere juwelier
laten doen?

Dit kan elke horlogemaker in een mum van tijd vastzetten… (let op, juweliers die ook horloges verkopen zijn niet altijd per definitie horlogemakers…).

Is echt geen probleem…, zal snel opgelost zijn.

MVG,

Chris.

Die van mij is er ook!! Alles dr op en dr aan. Ik draag `m met trots en heb er al verschillende vrienden jaloers mee gemaakt.

wat een pech. Ik hoop dat je het snel op kunt, laten, lossen!!

Groet,
Arno.