Ok. Zal ik deze discussie dan even los laten tot de horloges weer te krijgen zijn?
Ik heb gisteren een PB gezonden aan Urban omtrent status
deze inkoopactie. Nog niets gehoord, maar heeft iemand anders
een idee hoe het er voor staat?
ik zal morgen even een update pb sturen naar iedereen die ja heeft gezegt.
Even een upje. Is deze aktie afgeblazen of zo? Heb ik iets gemist? Ik heb urban op 13 juni een pm’etje gestuurd maar helaas nog geen reaktie mogen ontvangen. Nu kan ie natuurlijk op vakantie zijn of zo, dus weet één van de andere deelnemers meer? Laatste update die ik van urban heb ontvangen was van begin mei,
Helegaar niemand?
Ik heb ook niets meer vernomen na mijn bestelling?
Urban heeft al een maand niets meer gepost. Op vakantie?
geen idee…de Chinezen zijn druk met de olympische spelen…
Groet,
Arno.
tjvreeken Schreef:
Urban heeft al een maand niets meer gepost. Op
vakantie?
Hij zal ze toch niet zelf aan 't ophalen zijn?
ik ben trouwens ook benieuwd naar de actuele situatie.
geduld is een schone zaak, maar te lang wachten gaat
uiteindelijk over in irritatie.
Laten we hopen dat er niets aan de hand is met urban,
dus een update is welkom
Met Urban gaat alles goed. Ik ben weer even aan het bijkomen na 3.5 weken te zijn weg geweest, dus weer helemaal opgeladen na een vakantie maar de berg email op zowel werk als privé is enorm.
Hier alvast een kleine update. De verkoper heeft de horloges binnen, helaas is de beste man de door ons gemaakte prijsafspraak een beetje vergeten. Nu bewaar ik gelukkig altijd emails en kan ik hem daar dus aan helpen herinnerend. Zodra zijn geheugen weer in orde is zal ik een ieder een definitief seintje geven waarna je een factuur zult ontvangen van Marcus (verkopen).
Snel meer.
Groet,
Jeffrey
dank je wel Jeffrey, we wachten af.
Groet,
Arno.
ik krijg net een mailtje van Markus. Het gaat er dan toch nog van komen…
Groet,
Arno.
Same here. De betaling is gedaan, het wachten begint. Of eigenlijk: gaat verder.
Bij mij ook een emailtje en nu idd nog eventjes wachten, zodat we
voor 08-08-08 in stijl naar de OS kunnen kijken.
Ik moet 248 euro dus omgerekend 194 dollar per stuk betalen inclusief verzenden. Dat klopt toch? (het is al weer zo lang geleden…) Volgens mij had ik er 1 met zichtbodem en 1 zonder zodat ik kan kiezen welke ik mooier.
Klopt Henrik. En ik denk dat je dan een gratis zichtbodem hebt gescoord, want ik betaal voor een exemplaar met stalen bodem 124 euro, dus precies de helft van jou.
Cool!
Ik kreeg net nog een foto van Markus waarin hij het verschil laat zien. Ik wist helemaal niet dat de versie met de rode ster een zichtbodem heeft en met de open ster geen zichtbodem. Grappig. Ik ga wel proberen die rode opdruk van het glaasje te halen, als dat lunkt denk ik nu al wel te weten welke blijft
Hopelijk staat dat op een sticker,en niet op het glas.
Die chinezen weten toch ook wel dat een zichtbodem dient om iets te zien , zodat ze hem niet moeten voldrukken.
Ik denk dat het er op is gedrukt aan de binnenkant. Maar dan gaat het er nog wel af met een schuurpapiertje