Inkoop-actie Christopher Ward

Da’s mooi Bas, je staat genoteerd. En verzenden heeft ook mijn voorkeur omdat ik vaak van huis ben…

In totaal zijn we nu op 6 horloges uitgekomen, da’s mooi, wat mij betreft gaat het inkooptraject dus door… Wat ga ik doen:

  1. Met Chris definitieve prijs-afspraken maken over de korting
  2. Jullie informeren over de uiteindelijke prijs (zal dus waarschijnlijk rond de 145 Euro uitkomen, inclusief verzending door mij)
  3. Zodra ik van iedereen het bedrag binnen heb de bestelling plaatsen
  4. Zodra ik de verzending vanuit Engeland ontvang doorsturen naar iedereen.

Kan iedereen zich daar in vinden?

PRIMA!!! Heb je enig idee hoe lang het gaat duren?

Gr. Bas

Dit ga ik ook met Chris navragen, maar ik hoop dat a.s. woensdag iedereen heeft betaald, en dan zou 1e week december toch haalbaar moeten zijn!

Klinkt goed ik ben voor.

Mvg Dennis.

Waarom zou je hem aangetekend willen verzenden? Pakketpost kost 5,50 en je krijgt een track & trace nummer. Kan weinig fout gaan.

Voor iemand die niet meedoet vind ik dat jij wel een beetje loopt te zeuren over 50 cent hoor Euc :frowning:

En daar komt ook nog eens bij dat ik niet de verzendkosten doorbereken van het totaal-pakket vanuit Londen naar mij. Ik schiet er dus nog bij in…

Na wat heen en weer gemail met Chris is de deal nu rond! Als niemand van de 7 mensen die hebben toegezegd terugkrabbelt, dan komt het totaalbedrag uit op 141.34 Euro incl. verzendkosten! (Da’s nog een paar euro lager dan de 145 waarop ik gerekend had) Dat is 7% korting op het totaalbedrag.

Maar we laten het Euc even controleren:

7 x £99 = £693

7% korting op £693 = £644.49

£644.49 / 7 = £92.07

£92.07 = 135.34 Euro (met de wisselkoers van gisteren-avond)

135.34 + 6.00 = 141.34 Euro

Ik ga iedereen een pb sturen met het verzoek dit bedrag op mijn rekening over te maken. Als alles binnen is ga ik bestellen. Chris heeft de 7 horloges op voorraad en heeft ze al gereserveerd voor ons.

Als we het horloge ieder afzonderlijk zouden bestellen dat zou je zonder korting en met £10 verzendkosten uitkomen op 160.23 Euro, ik ben dus niet ontevreden met de deal! :slight_smile:

O.k., iedereen heeft een pb of email ontvangen met betaal-instructies. Nu maar hopen dat iedereen snel betaald zodat ik snel kan bestellen! X(

Het lijkt erop dat 1 van de 7 deelnemers toch afvalt. Heel jammer natuurlijk, maar wel de gelegenheid voor iemand anders om nog net even mee te doen!

Als iedereen nu zo snel is kan ik vandaag al bestellen!!! B)

Mooi actie…
Je heb altijd gezeur als het om geld en betalen aankomt.

Maar… ik hoop dat n ieder die mee doet op TIJD betaald en dat het n geslaagde actie is. Mijn dank gaat bij voorbaat uit naar Frans die zich inzet om dit project te laten slagen. Want het kost TIJD en energie om dit op touw te zetten. (Wie doet tegenwoordig nog iets belangenloos voor n ander?)

Ik heb het geld zojuist overgemaakt met de girofoon, en maar hopen dat het op TIJD binnen is.

Tony

Ik kan het niet laten, een paar plaatjes van een tevreden Australier op www.timezone.com:

Copyright foto’s: DavidM1 van timezone

(Als ik hiermee niet de ontbrekende 7e deelnemer lok, weet ik het niet meer! ;))

Nog maar 1 iemand moet betalen, en dan kan ik gaan bestellen!

Highstreet,

Je hebt mail…

Franky, en jij hebt ook mail! :slight_smile:

Leuk, we zitten weer op het streef-aantal van 7 horloges! Van 4 mensen (incl. mijzelf ;-)) heb ik het bedrag al binnen, de andere 3 hebben aangegeven het al overgemaakt te hebben, en daar heb ik eigenlijk alle vertrouwen in. Ik verwacht dus maandag alle betalingen compleet te hebben en ga dan meteen bestellen!!! Tot nu toe loopt alles voorspoedig…

Een review op www.timezone.com:

http://forums.timezone.com/index.php?t=msg&th=544879&start=0&rid=11863

Heren,

Ook al ontbreekt er nog 1 betaling, ik heb de bestelling zojuist geplaatst, en Chris gaat ze z.s.m. versturen!! We liggen dus nog prima op schema!!

Groet,

Hans
(a.k.a Highstreet)

Hans,

Is er nog nieuws? :stuck_out_tongue:

Gr. Bas