van 1 deelnemer heb ik nog steeds het geld niet ontvangen
De horloges zijn inmiddels door Chris verzonden!
We krijgen de serialnummers: 250 t/m 256
Als jullie van mij de horloges hebben ontvangen moeten jullie Chris nog even een mailtje sturen met je naam en serial-nummer, zodat hij dat kan registreren
Bij elk horloge komt netjes een rekening en garantie-bewijs
Laat het mij even weten als er weer iemand afvalt.
Of als je nog een keer deze actie gaat herhalen.
Ik ben een weekje niet op de site geweest, en dus van alles gemist.
Hoi Henrico, ik zet je op de lijst van geinteresseerden, daar zijn er inmiddels al een weer paar van bijgekomen! Wellicht dat ik de actie binnenkort nog een keer herhaal bij voldoende belangstelling… Eerst even deze goed afmaken…
Ik krijg zojuist het bericht van het thuisfront dat de horloges zijn gearriveerd! Ik zit helaas op m’n werk, dus vandaag versturen gaat niet meer lukken denk ik, dat ga ik zaterdag of maandag doen, maar dan heeft iedereen dus dinsdag z’n horloge binnen als het goed is!!
Update: maandag ga ik versturen, dinsdag 29 november komen ze dus aan…
Zo. Ik ben net thuis gearriveerd en heb meteen de doos uitgepakt. Alle horloges zijn keurig individueel voorverpakt, zodat ik er alleen een sticker op hoef te plakken en kan doorsturen, perfect. Alle papieren zijn ook netjes verzorgt door Chris, iedereen krijgt een garantie-bewijs en een rekening.
Meteen natuurlijk mijn horloge uitgepakt. Een gedetailleerde review en foto’s volgen spoedig, dat beloof ik! Eerste indruk: whow, echt een heel fraai horloge!!! Begrijp niet dat dit kan voor dat geld.
Staat genoteerd jörgen, wie weet over een paar maanden nog een keer. Dan komt Chris ook weer met een aantal nieuwe modellen uit en ook een Malvern Automatic met witte wijzerplaat en gold-plated kast, ik heb al foto’s van het prototype gezien, ziet er veelbelovend uit!!!
Vandaag dit bijzondere horloge mogen ontvangen en moet zeggen dat ik onder de indruk ben, zeker als je het afzet tegen de prijs.
Verder wil ik jou natuurlijk bij deze bedanken voor het nemen van het initiatief. Het kost jou zeker weten een heleboel tijd, ook al zul jij het waarschijnlijk zien als een hobby. Mogen er nog veel van deze acties volgen!