Inkoop actie monsters

heeft er nog iemand een foto van de achterkant van de monster?

floris Schreef:

ja als het goed is is daar al iemand mee bezig
,volgens mij is abe daar al mee bezig!

Even voor alle duidelijkheid en om teleurstellingen te voorkomen. Abe is nergens mee bezig :slight_smile:

abe waar ben je nou mee bezig (:stuck_out_tongue: )

Nergens mee Floris…just as i said :-))))))

Abe Schreef:

Nergens mee Floris…just as i said :-))))))

ik begin het hier gezellig te vinden (tu)

Floris, mijn voorkeur gaat uit naar een NL aanbieder, of eventueel een duitser. Dit om nare import verrassingen te voorkomen. Ik heb al vaak iets uit het buitenland laten komen en al vaker dan me lief is achteraf nog BTW en import taxes moeten betalen. Vergis je daar niet in, het kan zelfs enkele weken duren voordat je deze rekening (meestal van de transporteur) krijgt gepresenteerd.

En eerlijk gezegd, een monster voor 109 euro INCLUSIEF verzendkosten is wel extreem laag. Dan beginnen mijn nekharen mij te waarschuwen… Maar goed, jij zegt dat de aanbieder een smetteloos ebay verleden heeft. Denk er wel om, als jij een transactie buiten ebay om doet, je ebay ook niet kan gebruiken om de aanbieder een slecht commentaar achter te laten…

Ik ben benieuwd naar je ervaringen :slight_smile:

klaaz Schreef:

Floris, mijn voorkeur gaat uit naar een NL
aanbieder, of eventueel een duitser. Dit om nare
import verrassingen te voorkomen. Ik heb al vaak
iets uit het buitenland laten komen en al vaker
dan me lief is achteraf nog BTW en import taxes
moeten betalen. Vergis je daar niet in, het kan
zelfs enkele weken duren voordat je deze rekening
(meestal van de transporteur) krijgt
gepresenteerd.

En eerlijk gezegd, een monster voor 109 euro
INCLUSIEF verzendkosten is wel extreem laag. Dan
beginnen mijn nekharen mij te waarschuwen… Maar
goed, jij zegt dat de aanbieder een smetteloos
ebay verleden heeft. Denk er wel om, als jij een
transactie buiten ebay om doet, je ebay ook niet
kan gebruiken om de aanbieder een slecht
commentaar achter te laten…

Ik ben benieuwd naar je ervaringen

ja ik ben nu ook bezig met iemand uit amerika en met iemand uit nederland,ik heb nog nooit zoveel moeite gedaan om iets te kopen in ieder geval,je hebt wel gelijk als het te goedkoop word ,dan voelt het niet goed,ik wacht nog steeds op een aanbieder die me naast een veilig gevoel een goede prijs aanbied,ben je al wijzer geworden,met andere worden heb je al een goede aanbieder gevonden?

Ik heb zelf een tijdje terug ook nog een aantal monster via watchub besteld en moet zeggen dat ze het goed geregeld hebben. Voor zover ik het kan bekijken is dit een erg betrouwbare verkoper.

Mvg Dennis.

Ik had mijn black monster met stalen band voor €112,- incl via e-bay,is volgens mij niet zo’n vreemde prijs hoor!

Floris, neem gewoon eens vrijblijvend contact op het Watchub. Stel de vragen die je wilt stellen en kijk met wat voor antwoorden hij komt. Ik weet zeker dat het een betrouwbaar adres is. Er is altijd een kans dat het pakket onderschept word door de douane maar dat gebeurt echt niet 1 van de 2 keer. Ohja, voor alle duidelijkheid…Abe heeft geen aandelen in Watchub :slight_smile:
De kerel erachter is wel een slimme trouwens, hij werkt bij de Singaporese DHL en zal dus waarschijnlijk korting krijgen op de zaken die hij verstuurd. Maar goed, die meevallertjes mag iedere handelaar hebben!

Vergelijk de prijzen van NL leveranciers met die van de buitenlandse. Ik weet zeker dat NL er duurder uitkomt!

ja hij heeft nog niet gereageerd,geeft me wel een goed gevoel,jij hebt hem buiten ebay om gekocht he,heeft hij een eigen site dan?

Ik heb de OM’s buiten een veiling om gekocht. Wel via Ebay. Snap je het nog? :slight_smile: Hij verkoopt alleen via Ebay, ik heb destijds niet geboden.

Ik heb zojuist een Black Monster gescoord op ebay bij deze verkoper: http://stores.ebay.com/WATCHES-LIMITED

Als alles mee zit, de douane me verder met rust laat dan heb ik hem zeeeer aantrekkelijk geprijsd in huis. Ik zal eerst even kijken wat het is, en hoe de levering gaat plaats vinden. Ik heb ondertussen ook de vraag bij deze aanbieder neergelegd voor een bestelling met meer stuks.

Ondertussen zoek ik ook verder naar aanbiedingen in NL en DE.

bij pokemonyu durf ik dus niet te kopen,gaat nogal vaak mis,ik hoop dat alles goed gaat,je hebt zeker wel een koopje he want bij pokemonyu gaan ze echt voor heel weinig weg heb ik gezien.

Uiteindelijke biedprijs: US $86,60
(Ongeveer EUR 72,61)

goed gedaan klaaz

Voor dat geld durf ik wel eens een gokje te wagen :slight_smile:

En wat het misgaan betreft, ik heb een aantal negatieve beoordelingen opgezocht, en het gaat zelden over niet leveringen e.d. Hoogstens mensen die zeuren over het feit dat er geen doosje bij zit of dat een horloge te snel loopt.

Tja, voor die centen kun je weinig service leveren :slight_smile:

ik heb iemand die ze zou kunnen leveren voor 125 euro,gaat dan buiten mij om,is wel leuk een inkoop actie maar inmiddels heeft klaaz er al 1 gekocht ,ik denk dat mensen gewoon even zelf moeten kijken ,eigenlijk zijn de monsters zo goedkoop dat je er amper voordeel uit kunt halen.

Ik heb er dan nog wel een gekocht, maar ik heb zeker nog 2 kennissen die er eentje willen. En natuurlijk nog de mensen genoemd in de startpost van dit topic. Dus als je concreet iets te bieden hebt voor 125 euro binnen NL dan laat je me het toch wel even weten?

je hebt een prive bericht gehad van mij.

Super actie Klaaz!

Ik doe mee en ga voor de orange steel!

Bij deze roep ik iedereen op mee te doen met deze actie!