Inkoop actie monsters

Mooi zo Harry. Dat maakt 7, ik ben nml ook nog geinteresseerd in een Orange monster :slight_smile:

En 8 al weer, weer een kennis die meedoet :slight_smile:

klaaz hoe heb jij die monster betaal,kan je gewoon via paypal in euro naar hem betalen,want je bied in dollars?

Floris, je kunt met paypal gewoon in dollar betalen, geen probleem!

bedankt ,leuke mensen op dit forum snelle reactie’s (tu)

B ) was toevallig net online

Floris, houd er wel even rekening mee dat Paypal eerst geautoriseerd moet worden. Dit gaat aan de hand van een nummer op je bankafschrift van je creditcard. Omdat je ws niet zo heel erg vaak een afschrift krijgt zal dit een aantal weken in beslag nemen.
Niet direct schrikken hoor want PP bied je de mogelijkheid een bedrag van (ik meen) 700 euro over te maken naar een verkoper zonder die autorisatie.

ik maak al gebruik van paypal als koper zijnde,en heb een bedrag van ±140 op mijn paypal nummer staan,nu kan ik toch gewoon betalen?

als verkoper op ebay gebruik ik geen paypal,kopers worden door paypal goed beschermd maar verkopers niet.

Ok, ik wist niet dat je PP al gebruikte. Dan kun je mijn tektsje als niet getikt beschouwen :slight_smile:

ja weet er ook nog niet alles van hoor,weet aalleen dat het als verkoper waardeloos kan zijn om het te gebruiken,ik kan het voor eelkaar krijgen om bv een monster gratis te krijgen,dan zeg je naar 2 weken ik heb niks gehad ,en dan krijg je je geld terug van paypal en van de koper pakt paypal dan het geld af + een boete,maar ja ik ben niet kwaadwillend,tenzei ik op zo’n manier een rolex president kan kopen :wink:

Geen waterdicht systeem dus. Vreemd

Wij werken voor onze pc, slapen, eten, vrij… :sunglasses: euh enz en daarom floris proberen wij iedereen snel ten dienste te zijn.

nou het probleem van paypal heet chargeback kijk hier maar is maar 1 voorbeeld http://forums.ebay.nl/thread.jspa?threadID=600000041&tstart=0&mod=1133951738206

Je mag mij er ook bij zetten, althans ik hoop dat ik als Belg mag meespelen :wink:
De kleur heb ik ook nog niet beslist.

wat voor maat heeft eigenlijk de band van een seiko monster 20 mm?

nou ik heb er ook 1 gewonnen op ebay een seiko monster black maar met rubberen band,ik heb voor deze gekozen omdat hij word geleverd in doos met papieren,zijn er maar weinig die ze nieuw in doos leveren,ds ik heb me kans gegrepen,lijkt mij dat ik er altijd nog een stalen band op kan zetten,heb wel wat meer betaald dan klaaz,maar ik had geen geduld meer,zodra ik hem heb volgen er natuurlijk wat plaatjes!!

ben happy hopen dat de levering lekker snel is ,jij al wat binnen klaaz?

o ja abe zit jij ook op een ander forum?

dan heb jij dus 2 monsters van watchub gekocht,3 weken levertijd?

Klopt Flori. Mijn twee Monsters komen daar vandaan en als het niet zo zou zijn geweest dat de douane het pakketje twee weken vast had gehouden waren de twee klokken in een week tijd hier geweest. Voor die week-levering heb ik overigens wel een paar dollar extra betaald. Achteraf bleek dat dus spijtig te zijn…

Wie, wat, waar… alleen waar eigenlijk.

Op welk adres / site heb je het monster besteld?
Wil je dit adres naar mij sturen met n PB.

Mijn dank is groot,

de mijne komt van timeparadise op ebay,teminste als hij komt !

Ook interesse in 'n monster;

in ieder geval 'n zwarte
en indien mogelijk 'n gele,
of was dit Yellow Monster slechts een tijdelijke limited?

Geert

ik ben ze nog niet tegengekomen op ebay die gele ,mischien dat iemand anders er meer info over heeft.