Volgens mij zijn de gele versies nog niet zo lang op de markt en daarbij is het een limited editie. Moeilijk te vinden dus.
Maar ik ben er niet helemaal zeker van eerlijk gezegd
Volgens mij zijn de gele versies nog niet zo lang op de markt en daarbij is het een limited editie. Moeilijk te vinden dus.
Maar ik ben er niet helemaal zeker van eerlijk gezegd
Yellow Monsters zijn inderdaad een gelimiteerde versie van 300 stuks.
Buiten de gele wijzerplaat heeft ie ook nog een saffierglas met datumcyclops. Had ook een iets ander uurwerkje dan de normale 7S26 maar dat mag geen naam hebben, de blauwe heeft nu ook dat uurwerkje (7S35, 2 jewels meer)
Toen ze uitkwamen kosten ze ongeveer 300-350 USD. Wanneer je er nu eentje tegenkomt zit ie meestal rond de 700-800 USD.
Timer en Manos toegevoegd.
En Floris, ik heb hem nog niet binnen. Zou ook wel erg snel zijn
Hi
De Blue Monster met blauwe en rode cijfers op de bezel die is pas mooi B)
Gr Lampie
ik kwam op een ander forum deze foto tegen is deze nou echt of de door ons bestelde,ziet er echt heel anders uit en ik bedoel natuurlijk niet het bandje !!
nou ik kan hem nergens hosten dus wie kan ik het plaatje mailen om hem hier neer te zetten is zo’n verschil !!!
Heb je nou eigenlijk al een monster gekocht Floris? Dit draadje is zo lang dat je het hopelijk niet erg vindt dat ik niet terug ga lezen
ja ik heb er 1 gekocht met rubberen band,deze zit in doos met papieren ,vind ik toch leuker als je iets nieuws koopt dat het in de doos zit,alleen ik kwam een foto tegen van een monster met heel andere indexxen die ga ik zo even plaatsen ,maar pc is er traag vandaag.
alleen zit er nu op te wachten!!
kijk deze zag ik op een ander forum,moet je de indexxen en de wijzers eens vergelijken met andere monsters.
Dit is een Monster met de wijzers en plaat van een SKX173
nog 1 keer hoor hoe staat het nou met de inkoop aktie ,want ik hoor er niets meer over !
Hey Floris,
Jij doet niet mee dus je moet niet zeuren
Ik wacht even de monster af die ik gekocht heb, en vraag dan een aanbieding van de leverancier. Die houd ik naast eventuele aanbiedingen die ik heb van NL leveranciers. Dan mag wat mij betreft de majority kiezen.
Ik ben dan zeker bereid de hele transactie te doen, inclusief verzekerd vervoer wanneer dat nodig is.
Dus mochten er nog NL leveranciers zijn die zich geroepen voelen een aanbieding te doen voor 10 monsters (ik ga er vanuit dat er nog wel iemand af zal vallen), dan hoor ik het graag.
Is echt de richtprijs van een monster met steel bracelet rond € 110 tot €120 (kaal)?
Ik ben in de periode kerst t/m 1e week januari in Hong Kong, tussentijds 4 dagen in Osaka. Ik ben benieuw de prijs daar voor een monster moeten betalen. Ik zal daar ff informeren en in dit forum toevoegen.
Is de gele monster echt zo zeldzaam, zo moeilijk te krijgen in NL?
groeten.
Yuen Tai
Van de gele zijn er slechts 500 gemaakt dacht ik, wereldwijd, dus dat is vrij zeldzaam voor een Seiko. Ze worden wel aangeboden maar dan betaal je ook echt de hoofdprijs.
Ruud
ja ondanks dat ik er al 1 heb gekocht zou ik graag willen weten wat ze in hongkong kosten ,lijkt me echt leuk om te weten ,ik schat zo’n 25 euro.
nee ik zal niet meer zeuren ,maar ik dacht even die klaaz is op vakantie ofzo
Ik weet zeker dat ze in Hong Kong geen 25 euro kosten.
Ik denk misschien nog wel meer als via ebay
yes 10 minuten geleden is hij bezorgt ,hij is echt mooi,ook zonder stalen band,netjes bezorgt in doos met boekje er bij en garantie kaard,ben echt super blij met mijn aanwinst,jij hem ook binnen klaaz?
nou ik ga even van mijn nieuwe klok genieten !
Is er al iets bekend , over het hoe en wat?
Gr.Ralph
Gebeurd er nog iets???
Groeten,
Ralph
Ralph, en anderen, ik ben door persoonlijke omstandigheden even niet in staat om deze actie snel af te ronden. Er zijn nog geen reacties of aantrekkelijke aanbiedingen binnengekomen welke aansluiten bij onze wensen. In de meeste gevallen heeft de aanbieder een te hoge prijs, of simpelweg onvoldoende voorraad.
Er zal dus nog actie ondernomen moeten worden om meerdere aanbieders te benaderen. Daar heb ik op korte termijn vanwege omstandigheden zoals gezegd even geen tijd voor.
Dus, of enkele weken geduld, of iemand moet bereid zijn de actie over te nemen. De door mij genoemde kennissen in het lijstje blijven geinteresseerd en doen dus gewoon nog mee.
Wie wil hier verder mee aan de slag op korte termijn?