Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Die band staat er mooi op. :+1:

3 likes

Nou, qua kleur wel, maar het is een zulu. Van de zijkant gezien valt hij niet soepel om de pins.
Geen idee of het rubber nog wat meevouwt…
Vind dit niet mooi.

Leuke review Hans, met plezier gelezen.

1 like

Met James Bond-bandje doet ie het ook heel goed:

12 likes

Ik heb ook mijn INVICTA getimed, loop 4 minuten per 24 uur achter :smirk: da’s knap aan de ruime kant ?? Valt dit onder de garantie ?? Greets nitraM

De mijne liep na dag één, 5 minuten te snel. Nu, na 3 dagen loopt het 30 seconden ten snel.

Ik zeg: draag 'm een weekje en “time” de afwijking dan nog eens.

Yes sir.

6 likes

Geen idee, zakje (nog) niet opengemaakt.

Trouwens: “de mijne” loopt nu 12 seconden voor op gelijkstelling met de zendergestuurde klok gisteren rond 12 uur. Met de aantekening dat ik gisteravond de Invicta heb weggelegd.

Mijn exemplaar heeft op de timegrapher een beat error van c.a. 1 seconde en een afwijking van ruim 15 sec/dag… Die gaat de komende dagen dus zeker nog even open!
Las ook iets over een relatief droge pakking dus die pakken we dan meteen mee :wink:

1 like

Heb m nu op deze… het is een bandenslet !!

De mijne loopt na een dag 1 minuut voor maar dat komt omdat ik m gisteren 1 minuut voor heb gezet.

12 likes

Dat is het zeker! :joy:

Goed verhaal…

6 likes

Welk merk is jouw zulu?

Ik ben daar heel open over… :blush:

2 likes

Oh… een rib uit m’n lijf!
Maar aangezien jij zó open bent, en dat waardeer ik enorm, hierbij de LINK

Denk je dat de tweede band van rechts 'm ook zo goed zal staan? :grin:

1 like

Ik wil hier toch open over zijn…

Ik zou voor zwart gaan, maar jouw groene is ook mooi.
Ik stel me nu kwetsbaar op. Waarom doe ik dit?

Volgens mij woon jij helemaal aan de andere kant van het land :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar, alle gekheid… Ik denk dat zwart 'm ook goed zal staan, evenals bruin, grijs en donker blauw misschien zelfs.

Mocht je belangstelling hebben, deze kleuren heb ik nog liggen en gebruik ik niet…


Staat hem goed hoor :grinning:

5 likes

Ik ben het Italiaanse natuurrubber van Watchgecko aan het vouwen…
Ala dat lukt gaat ie weer op het rubber. Het matzwart past perfect bij de bezel.

7 likes

Wow :heart_eyes: dat zal 'm mooi staan!
Ben benieuwd naar het resultaat…

[quote=“HansT, post:3868, topic:250273”]
Als ik dan zelf in de tuin aan het werk wil, zeg ik tegen mijn tuinman Hendrik: “ga jij maar met een koel drankje en een stroopwafel op mijn ligstoel onder de parasol liggen, ik ga het grasmaaien” (met de zitmaaier).

:joy::star_struck::joy:

p.s. Inmiddels loopt mijn Invicta 3 seconden voor, gerekend vanaf gisteren 12.00 u

1 like

Goedemorgen Invicta familie, @SybrenAnne waneer is het grote club van 100 Gala/diner in die mooie zaal waar je ons al maanden gek mee maakt? :wink:

Gisteren na mijn werk om ongeveer 18.30 de 1953 op tijd gezet en loopt nu 4 seconden voor, niks mis mee.

Fijne dag!

7 likes

Dat is ruim binnen de Cosc waarden👍🏻