Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Cool, ben benieuwd :+1:

1 like

Wel een leuk verslag schrijven, daar houd ik van😀!

1 like

Inmiddels ook al mee gezwommen in een ook weer geopend buitenbad, de druppels staan hem goed en verder is hij niet onder de indruk.

2 likes

Douchen geen probleem. Zwemmen pas weer verder op in de week als het wat warmer wordt.

Knock, knock, who’s there? Deurbel kapot, maar meneertje TNT klopte op het raam. Ja, de Invicta Pro Diver 1953 referentie 31290 is binnen in huize Omanido. En daar is het nu feest! Vanavond uit de stickers, band op maat maken en eventueel verwisselen voor rubber met vanillegeur. Tja, het blijft nog even tobben hier.
Beste @Chillekasper en beste @KoningKlok: hartstikke bedankt! Our Heroes HFLE 2020!

17 likes

Er staat er eentje op Gereserveerd op Marktplaats, 1 van hier?

1 like

Ja van @Leo

1 like

Dat is volgens mij dezelfde als die van eBay, identieke foto’s :sunglasses:
Dezelfde ezelsoren in het papiertje dat tussen de sluiting zit :joy:

1 like

Iemand deze pracht Invica een al op een shark mesh band geprobeerd?

Indien ja: Picures Please! :camera_flash:

Kunnen =/= willen.
Te vergelijken met de talloze pk-monsters die geparkeerd staan voor de opritten van sociale woningen :man_facepalming:
Ik denk dat bijna iedereen hier een horloge van duizenden euronen kan kopen of er tenminste een tijdje voor kan sparen. De vraag is in hoeverre je aangetrokken wordt door het merk (afhankelijk van verschillende factoren) om daadwerkelijk zo een bedrag neer te tellen.
Het blijft een horloge :confused:

De vergelijking Steinhart - Rolex bijvoorbeeld; de specificaties zijn hetzelfde.
Om hier 20 keer meer voor te betalen :thinking::thinking:… Zo veel binding heb ik niet met Rolex.

Aan de andere kant zou ik geïrriteerd zijn als vb. Tissot een Grand Seiko Snowflake 1:1 homage zou maken, omdat ik me wel aangetrokken voel tot GS als merk en imago.
Ik zou deze fictieve Tissot dan ook nooit kopen omwille van bovenstaande reden.

In het kort: live and let live :smile:

Tenzij je een replica koopt :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Het mooie van Rolex is dat het alleen maar meer waard wordt!
En op de bank krijg je geen rente!
Dus kan je maar beter van je Rolex genieten.
En voor de een is het veel geld en de ander mist het niet.
Ieder zijn ding zolang je maar tevreden bent daar gaat het om.

Nou dat is met een Opel ook maar we willen toch een Mercedes !
Dus dat vind ik wel heel krampachtig.
Oké ze geven allebei de tijd aan.
En de auto’s kunnen allebei rijden.
Welterusten!

Spreek voor jezelf. Ik wil niet dood gevonden worden in een Mercedes net zoals ik nooit van mijn leven een Rolex zal kopen. Kwestie van smaak en principes.

1 like

Ja klopt. :ok_hand:
Heb je goed gezien :joy:

1 like

Saffierglas, keramische wijzerplaat en voor discussie vatbaar een soortgelijk robuust onafgewerkt kaliber.
Niet enkel dat ze “de tijd aangeven”.

Een horloge kan men altijd verliezen/ vernielen.
Verder ga ik hier niet meer op in want dit is een Invicta topic en ik wil deze niet verzieken met posts over “investeren in Rolex :roll_eyes:

Goeiemorgen :wink:

Vandaag binnen gekregen en ben blij verrast

De sluiting is ook lang niet zo kut als beschreven door forumleden. Ik heb wel beroerdere gezien

14 likes

Volgens mij nog niet met grijs leder voorbij zien komen.
Dus hierbij.

10 likes

Ik zie dat heel veel mensen hier de originele stalen band niet mooi/prettig vinden.
Ik vind hem persoonlijk helemaal Top en wil dus vragen als iemand die toch niet gaat gebruiken of ik hem zou kunnen overnemen…
Misschien overtreed ik nu de regels maar ik zou geen betere manier kunnen vinden dan hier in dit Topic…

2 likes

Mijn band mag je kopen voor 160 euro. PM me maar.

Wat moet je trouwens met een extra band?

5 likes

Band met gratis klokje?

1 like