Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Wowow dát heb ik niet gezegd.

:smirk:

1 like

Ik word goed in de gaten gehouden zie ik wel. :grinning:
Vermoedelijk de meeste van hier. :joy:

Knipsel

3 likes

Dat is juist het faillissement van het merk in mijn ogen, mensen kopen het niet meer uit liefhebberij, maar voor status, geld en onkunde. De uitzonderingen op dit forum daar gelaten, maar vraag eens waarom een Rapper, grote zakenman of een bankier een Rolex wil? Die geven echt niet om de techniek, het vak en de schoonheid van het ontwerp.

4 likes

Leuke review van de Invicta 1953 door Just One More Watch :slight_smile:

6 likes

Na 2 dagen rondgelopen te hebben met de originele band. Vandaag toch de nato er op gezet (en ja de nato is net iets te breed). Originele band is naar mijn mening wel prima. Alleen de gesp vind ik wat minder. Buiten dat vond ik het misschien iets te schreeuwerig voor een Invicta. Nu op de nato helemaal in mijn nopjes

7 likes

Ik wil ook niet dood gevonden worden in een Porsche, ook niet in een NS sprinter of streekbus trouwens :wink:

3 likes

Even het bewijs, dat ook mijn Invicta Pro Diver 1953 referentie 31290 binnen is. (Heerlijk, om steeds weer die volledige naam erbij te vermelden!)

Nee, onderstaand bandje gaat er gelijk weer vanaf. Er moet een zwarte rubberen komen en gauw ook! De bijgeleverde band bevalt me momenteel echt beter.

9 likes

Blijf grote blij :grin:

9 likes

Kan geen 200 euro tegenop… het gevoel bij de club te horen. :wink:

2 likes

Ik wil nog lang niet dood gevonden worden, waar dan ook…

1 like

:sunglasses:

Als het een getrouwe kopie zou zijn. Maar dat is die niet. Door de dial en wijzers alsmede de facetten lijkt die erop. Maar de 1963 is dikker, plat saffier en groter, en dan de dial. Gloss vs. Matt. Dat maakt ook echt een verschil.

De 6204 is dunner, heeft een mooie plexi dome, gloss dial en is kleiner. Oh en een IMHO mooier kroontje

Los daarvan. De invicta ziet er goed uit! :beers:

3 likes

Die FF lijkt mij heel tof. Staat hoog op mijn verlanglijstje. Homage van dit horloge zou echt gaaf zijn.

Ik wil ook niet dood, maar dan wel graag gevonden worden :wink:

Hij staat inmiddels al gereserveerd zie ik :blush:

Die legergroene staat mooi denk ik.

eindelijk een leegte opgevuld :smiley:

15 likes

Beste Kasper, ik heb van Seiko de blauwe, de zwarte en de goud/zwarte fff-mod! Alle 3 supergaaf. Mocht je het leuk vinden dan kan ik je aan een Dagaz dial helpen (SNZH57) voor slechts 22 euro. Kant en klaar (gebruikt) kopen is natuurlijk ook een optie. Soms niet eens duurder. Is ongeveer hetzelfde type zoals op de foto

.

4 likes

Ja klopt. Goed gezien ook :grinning: Gereserveerd voor iemand van het Forum.
Nog even afspreken en dan gaat ie waarschijnlijk naar de nieuwe eigenaar.

1 like

Haha, eerst kon je niet wachten en toch nu al zo snel eruit?
Watsgebeurt?

Nee, had er extra bij besteld zoals meerdere forumleden hebben gedaan.
Voor mezelf natuurlijk en later voor 1 van de zonen en voor een vriend die nog een mooi horloge zocht voor net.
Zoon vind hem niet mooi, is van de jongere generatie en ziet liever een Astos.
Dus in de verkoop voordat hij veel geld gaat opbrengen :joy:

Staan op Ebay overigens ook andere 1953’s met hetzelfde kaartje wat er bij ons inzit.

Ik heb daar geen moeite mee.
Wat is er verkeerd aan om de normale prijs te vragen van € 145,00 en eventueel meer als dat ervoor geboden wordt.
En ja dat wij dan een mazzeltje hebben gehad met de inkoopactie welke KoningKlok en Chillekasper hebben geregeld is dan mooi meegenomen.
Wij hebben aan die actie meegedaan en niet degene die hem na de actie willen overnemen.
Soms heb je pech en soms heb je mazzel. That’s Life :v:

11 likes