Inderdaad, ook een vrouw teveel daarvoor
Ik vind dit wel relevant om te weten eigenlijk.
Focus jongens, dit is geen dagbrakers.
Leuke actie maar ik denk niet veel afname hier. Quartz en die Waterdichtheid, doet het niet zo goed voor de meesten hier.
Succes met je actie en nog bedankt voor de forum upgrade laatst!
Jammer dat het quartz is.
Nee, ze hebben de licentie om de naam te gebruiken.
Ja dat doet wel afbreuk aan de merkbeleving die ik bij die naam had. Dacht dat hun de merkrechten hadden.
Bijzonder mooi klokje wel! Is dit een eenmalige actie voor deze prijs?
Ja, ze maken ze voor ons met de wijzerplaten en kasten etc. die ze nog hebben. Daarna is de koek op.
Kan er geen hf2024 limited op de kast deksel dan?
Sympathieke actie. Gewaardeerd
Misschien ook even in het aanbiedingen-topic zetten, toch mooi 50% korting.
Geweldig weer.
Super leuk die tekeningen.
Hou vol bedankt
Persoonlijk vind ik dit een super leuke aanbieding op een zeer open, eerlijk en integere manier gecommuniceerd.
Leuk horloge voor een leuke prijs. Ik ga overwegen.
Voor dat bedrag wil ik wel .
Het is gewoon wel een eerlijk verhaal, wel gek dat je als eigenaar toestemming van Jur moet hebben. Maar goed dat zullen de afspraken wel zijn ga ik vanuit.
Helaas voel ik geen klik met dit horloge, vlieger, 36mm, quartz en nato dus gaat hem voor mij niet worden.
Maar heb je wel iets met dit horloge, hoef je het voor het geld niet te laten dunkt mij.
En ja, wat Rik zegt zit wel iets in natuurlijk. Maar zoals bekend is dit geen democratisch forum en mogen we er vrijelijk gebruik van maken. Het is alleen niet te hopen dat dit een precedentwerking gaat schapen. Maar dat zal mij verder niet boeien, laat ik lekker aan de beheerder en eigenaar over.
Toch vind ik het wel een leuk idee voor anderen, en misschien kan Henrik nog wat leuks bedenken voor de vergoeding, rijk zal hij er niet van worden .
O ja Henrik, zoals ik al aangaf in wat dragen wij vandaag, laat je eens wat vaker zien met je mooie horloges. En mensen Henrik niet lastig vallen met allerlei vragen, daar hebben we Jur voor
Wat mij meteen stoort is dat het TIMOR opschrift uit het midden staat, naar rechts. Is voor mij instant dealbreaker. Ik snap ook hoe dit tot stand is gekomen. Eindverantwoordelijke had vervolgens geen timmermansoog.
Het is echt waar he! Kijk er maar eens aandachtig naar. De afstand van de T tot de tweede I van de “11” is gelijk (durf ik te zeggen) aan de afstand van de R tot de I van de 1. Maar die twee “I” indexen staan niet op dezelfde positie t.o.v. de index-streepjes. Was letterlijk het eerste wat me opviel aan het horloge.
Het is een leuke aanbieding maar 36 millimeter en 3 bar WR zijn ondermaats helaas.
En niet uitgelijnd inderdaad.