Inkoopactie: Timor Type G-10 Horloge

Ik heb interesse :clap::partying_face:
@Spooler

@Henrik wat is de lug to lug en de dikte?
Ik denk dat dit mijn nieuwe tuin beater kan worden. Heerlijk.

De prijs van een CWC staat me altijd wat tegen. Tof om te hebben, maar niet voor dat bedrag.
Heb een Hamilton pilot engineer gehad, die had ik niet weg moeten doen… Maar, ook die was wat duur als beater. Deze lijkt me perfect.
De datum op 6 vind ik een leuke afwijking.

Die 30m waterdichtheid kan ik wel pruimen. Hoef er niet mee te zwemmen en gok dat die een plensbui of een scheut water van een gieter wel overleefd.

Hoe bestellen we?

2 likes

Nee dankje Nash. Staat te ver af van het orgineel.

2 likes

Owja, jij hebt de CWC’s al he

:no_mouth:

2 likes

Dat is die toch? De naam is alleen wat groot en door het lettertype komt de M niet in het midden doordat de O teveel plek neemt ten opzichte van de andere letters. Maar in zijn geheel lijkt hij mij toch recht.

Met respect , vanuit mijn optiek is het misplaatst ( en verder in deze thread zijn er betere, handigere leden dan ik, die het uitgemeten met grafische kunsten verduidelijken, het is beslist niet gecentreerd)

2 likes

Je hebt gelijk. Net de andere foto van recht erboven pas goed bekeken en zie het nu. Niet zo een beetje ook.
Jammer.

Excuses voor de twijfel. Had het topic wat beter door moeten lezen.

2 likes

Leuke actie!

Horloge is het net niet voor mij, maar dat mag de pret niet drukken.

Zou leuk zijn als dit vaker voorbij komt!

2 likes

Ik snap de ophef niet.
Dit is duidelijk: om andere leden te helpen aan een mooi horloge voor een mooie prijs.
Het horloge is niet mijn stijl. Maar ik zou andere inkoopacties in de toekomst wel waarderen.

9 likes

Het organiseren van inkoopacties vind ik een heel goed initiatief. Ik hoop dat dit vaker wordt gedaan in de toekomst!

8 likes

Leuke actie, alleen het horloge doet het voor mij niet dus ik sla over.

Snap alle ophef ook niet zo. Is het niks, sla het over. Vind je het tof, stuur een DM. En al krijgt iemand hier een paar euro voor, is dat net genoeg vergoeding voor de tijd en moeite die in zoiets gestoken moet worden. In dit geval krijg je er zelfs een strap voor terug…

7 likes

Ik kan inmiddels ook de drang om mijn sympathie uit te spreken niet meer weerstaan. Leuke actie Henrik! :+1:t2:

5 likes

Zit er mogelijk een prijsverschil tussen beiden, voor de armoedzaaiers onder ons?

1 like

De Timor is 1 euro goedkoper.

5 likes

Vic2

1 m

:joy:

2 likes

Ja natuurlijk :star_struck:

Prima actie hoor, ik neem aan dat alle winsten naar het goede doel gaan :wink:.

Ps kan de post weer ‘onpint’ worden? Hij heeft lang genoeg bovenaan gestaan toch? :+1::+1:

2 likes

Dat kun je. zelf doen toch, bij mij is hij losgemaakt.

3 likes

Zo, alles is gezegd lijkt me.
Maak gebruik van deze kans of niet, simpel toch?!
Kan hier ook weer een slotje op.

15 likes