Inkoopactie: Timor Type G-10 Horloge

Is volgens mij niet de bedoeling dat men hier alternatieven gaat plaatsen, tis een inkoopactie van Henrik he. Daarnaast is de prijs ook iets anders dan €129,00.
Misschien leuke tip voor @Henrik, geheel buiten jou schuld om krijg je commissie per verkocht horloge. Kan je misschien gebruiken om 1 horloge te verloten onder de verkopers, kost je echt de kop niet toch :wink:

1 like

Ik ben eigenlijk wel gewoon vereerd dat ik de OG een keer live zie spreken( of typen, of hoe noemde da?)

1 like

Een mooie actie Henrik, het horloge op zich is niet mijn smaak, maar ik hoop dat er in de toekomst nog meer van deze acties komen. Fijn dat je hiervoor zoveel moeite hebt gedaan en nog doet👍🏻.

Het Horloge Forum vind ik top, op 9 juni hoop ik de HFLE2024 in ontvangst te mogen nemen en hoop dat jij er ook een mag ontvangen, want het is een prachtig horloge.

Met een groet uit Enschede, HansT

22 likes

Hij heeft wel een punt: er komt werkelijk geen zinnig woord uit bij je. Misschien een tijdje uitloggen?

1 like

Je hebt helemaal geen stijl bedoel je? Maakt verder niet uit, mijn stijl is uitsluitend adviseren dus vandaar het advies om uit te loggen.

2 likes

Bijzonder hoe een sympathieke post met een vrij simpele vraag zoveel consternatie kan opleveren…

Het is niet mijn type horloge maar leuk ding en succes met de verkoop!

5 likes

Is het een optie en dat het kosten - hoeveel? - met zich meebrengt is vooraf duidelijk , om de wijzerplaten te herdrukken waarbij de naam correct gecentreerd is?

Ik zelf (en wellicht anderen hier?) zou me gek storen aan een wijzerplaat waar iets niet van klopt en dat is de voornaamste reden waarom ik geen gebruik maak van deze aktie.

Benieuwd om te weten of dit een optie zou zijn, en tegen welke meerprijs?

2 likes

Ik krijg weemoed naar de inkoopactie van de Invicta. Dat waren mooie tijden. :face_holding_back_tears:

Heeft iemand hem nog?? :grin:

6 likes

Kopie??? Iets over regels los van commercie???

Kopieen mogen gewoon hoor. Kijk maar naar alle steeldives en tactical frogs in het blauwe deel.

4 likes

Hoi @Selie elie, dit is geen blauw deel…

Ja!!! Wat een geinige kopie is dat toch. Tientallen HFers beleefden een ontzettend leuke actie.
Nu je mij aan die Invicta actie herinnert: ik ga hem weer eens tevoorschijn halen en binnenkort een weekje dragen.
Shalom, lieve HF’ers, hier en nu.

7 likes

Ja, en…?

2 likes

Deze sla ik over maar zou graag meer van deze acties zien op HF. :pray:

5 likes

Mooie actie inderdaad, mag vaker.

1 like

He @Henrik , leuk om weer eens van je te horen!

3 likes

Leuk initiatief! Veel plezier ermee boys ! :smiling_face:

1 like

Leuke actie maar het horloge is niks voor mij. Succes verder !

1 like

Top dat iemand weer het iniatief neemt voor een HF Inkoopactie. Dat er nog andere mogen volgen!

14 likes

Leuke actie, laat je niet uit de tent lokken @Henrik. Sommige mensen hebben altijd wat te klagen en/of ontbijten met een flesje azijn. Lekker links laten liggen die lui.

16 likes