Dat was mijn bedoeling niet, al die aannames. Excuses daarvoor. Ik vind het forum een leuke plek en vind het fijn dat je onlangs nog een upgrade hebt gedaan, dank daarvoor.
Je zegt:
Wat is er dan onaardig als ik dat zeg over voorraad?
@Jurk Hahaha, ja dit zullen wel mijn famous last words zijn. Maar meen het serieus, niets van wat ik zei bedoelde ik onaardig, vind het prettig dat hij dit forum host, dat hij een upgrade heeft gedaan, en dat hij ook nu nog iets moois laat zien.
Zal wel loslopen
Ik vind het hier ook heel leuk
Al die opmerkingen en meningen… Het is toch gewoon simpel. Er is een inkoopactie. Als het iets voor je is stuur je een PB en als je geen interesse hebt is dat ook prima en ga je verder met je leven
Amen.
Excuses aanbieden en dan toch nog even je gelijk halen met een citaat. Onnodig en onaardig.
Lezen aub, en de moraalridder uithangen mag je ook ergens anders doen. Ik bied mijn excuses aan voor die aannames, niet voor die opmerking over voorraad.
Nog even olie op het vuur gooien, chique
Vind mezelf normaal ook niet onaardig en vind @Henrik ook een fijne kerel dus dit hele gesprek gaat een kant op die ik totaal niet bedoelt heb.
Als 1 van de mods al die onzinreacties (inclusief die van mij) kan verwijderen, dan gaarne.
Check
Onze 4 centen En door.
Mooi horloge en een leuk aanbod exclusief voor hét Horlogeforum van Nederland.
Maak er gebruik van als je dat wilt, zo niet dan niet.
Niet doen Jeroen, NIET DOEN!!!
Waarvan er 1 geveild is voor een goed HF doel als ik me goed herinner.
Ik wilde het er bij laten, maar goed, wat jij zegt is
Je suggereert met de laatste zin dat ik probeer oude voorraad van mijzelf te dumpen op het forum. Dat vind ik buitengewoon onaardig omdat het nergens op slaat.
Het is daarnaast heel erg jammer dat dit hele topic, dat toch echt goed bedoeld was, verzand in gezeur over andere dingen dan waar het over gaat. Maar ja, ook deze post zal wel weer de nodige reacties oproepen…
HF anno 2024 in een notendop. Je bent te lang weggeweest Henrik.
Ik vermoed dat Ruby het niet zo persoonlijk bedoelt. Vwb ‘voorraad teveel’ haakt hij vermoedelijk in op wat jij in jouw post schrijft ‘Deze werd echter nooit afgemaakt en de kasten en wijzerplaten bleven liggen’…en ‘waar hij vanaf moet’ vermoed ik Ruby bedoelt te zeggen…‘waar men graag vanaf wil’.
Ik kan mij vergissen…maar denk gooi het toch maar even in de groep. Please don’t shoot me.
Het is soms net een groep meiden op het middelbare schoolplein hier
Voor sommigen hier.