Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

En dat allemaal voor 3 tientjes…
:+1: :slightly_smiling_face:

3 likes

Volgens mij heb ik steeds gezegd dat de ambitie is de eersten uit te leveren in die week, niet om ze allemaal in die week uit te leveren.

Liefste doen we dat natuurlijk wel, maar er zit een limiet aan.

4 likes

Aha, en wat is de ambitie om in die week uit te leveren? 10, 50, 100?

1 like

Liever iets moois en goeds dan heel snel. Just wait and see… dan is de verrassing des te groter als ie in de bus ligt. Beheersing van de begeerte :upside_down_face:

5 likes

We wisten natuurlijk niet hoeveel tooltjes er gemaakt moesten gaan worden. Gezien de interesse in de vorige draad hield ik rekening met zo’n 100 stuks totaal.

Voor mijn planning hield ik rekening met 50 per week verzenden, maar het is voor mij ook afwachten of t mee of tegenzit in deze.

Heb dat met Arie eigenlijk nog niet concreet gemaakt, behalve kort besproken of we inderdaad vanaf de 11e de eersten zouden kunnen beginnen met leveren.

5 likes

Wat mij betreft neem de tijd die nodig is. Niet het snelle is goed maar het goede is snel. Wanneer dan ook.

2 likes

Precies, zoals een tegeltjeswijsheid ons leert… “Eerst goed, dan snel!”.

2 likes

Vind het een super tool en heb er nog 1 besteld. Dus naast nr 69 ook 210.

2 likes

nice

8 likes

@Arie_Kabaalstra, even verwachtingsmanagement. Hoeveel denk je er per week te kunnen maken?

Ik mag je graag Jaap :sunglasses::+1:
Tegelijkertijd ga je wel lang door nu.
Laat Jan en Ruud lekker.
Weet zeker dat Ruud er bovenop zit en managed :ok_hand::sunglasses:

16 likes

We rekenen nu met zo’n 20 minuten per tooltje, 3 per uur, 24 per dag. Maar dat is op dit moment het optimale scenario zonder tegenslag.

4 likes

Ordernummer 16 hier, dus daarna mogen alle productieproblemen beginnen. Gaat die van mij tegen dikke premium weer de verkoop in, voor de snelle beslisser! :muscle:

6 likes

Puur uit interesse, in hoeverre moet Arie daarbij blijven? Is het grotendeels geautomatiseerd (op het anodiseren na) of is het veel handmatig stukken titanium verplaatsen?

Volgens de huidige planning morgen in huis dus. Ben benieuwd naar de live pics!

1 like

Die vraag kan Jan het beste beantwoorden, maar het is helaas geen volledig automatisch proces.

Vanaf 11 oktober zou ik verwachten dat die van Veblen een van de eersten is.

3 likes

Het zijn volledig valide vragen, toch? Dit topic gaat over het bestellen van een tooltje. Daar hoort levering bij. @Ruud, dank voor de inschatting.

5 likes

Aan de andere kant het is een nieuw product, Jan is geen bol.com ofzo. Verwachtingen leiden ook weer tot teleurstellingen als de verwachting niet wordt gehaald.

Beter goed dan snel. Ik heb liever een mooie nr.42 over een maand dan lelijke over een week. Geef Jan de kans om de productie goed te doen. My five cents.

10 likes

Eens.

Eens.

8 likes

Er moet een stip op de horizon zijn.
Zolang Jan nog niet een stuk of 20 tooltjes heeft gemaakt is het nog een beetje afwachten hoe de productie loopt. Dat is mijn verwachting.

Dus eerst prototyping, opzetten van alles voor productie en dan knallen.

3 likes