Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Hondenmand?

3 likes

Als het teveel werk is om uit te leggen, heb ik liever dat hij programma’tjes schrijft.
Maar vanuit mijn kant is het gezonde interesse, want als 24 per week de max is zonder structuren te verbeteren, zijn ze te voordelig.

3 likes

Zo hé, per ongeluk de azijn gepakt ipv het mondwater?

Circa 3 per uur (als ik me niet vergis was de doorlooptijd per stuk ca. 22 minuten). Zodoende is 24 stuks per dag genoemd, ik geloof door Ruud, tijdens een schatting van de levertijd. Arie zit op dik 200 stuks, dus twee weken draaien. Of drie, dan kan hij uit voorraad leveren.

600 ex btw. Gelukkig per dag, niet per week. Maar dan nog is het meer een reclameproject dan een verdienproject. Ik hoop voor Arie op spin-off.

Ja.

1 like

Het begint steeds meer een consultanttopic te worden.
Laat Jan lekker zijn ding doen, en delen wat de voortgang is.
Iedere keer al die spijkers op laag water, elkaar vliegen afvangen is onnodig.

Gelukkig laat Jan zich niet meeslepen en gaat gewoon verder met zijn plan.
Good job @Arie_Kabaalstra!

10 likes

Oef, gelukkig maar. :grin::+1:

24 per dag is netjes Arie!

Zonder personeel of gekke kosten kan Arie daar prima van leven. Al is het nu een paar weken & dan zal het idd een ander verhaal zijn.

Als de 200 nu bestelde tooltjes geleverd zijn moet Arie hopen op spin off, bij voorkeur van buitenlandse/internationale fora.

Dan kan de prijs ook wel iets omhoog.

De optimalisaties nu aan de programmatuur zijn bedoeld om de doorlooptijd per onderdeel te verkorten, zo efficiënt met de boortjes en overige gereedschappen om te gaan en tevens om de afwerking zo goed mogelijk te krijgen.

Wij een beter product, Arie hopelijk straks 30+ tooltjes per dag aan productie.

Er is een duidelijke streefdatum voor de 1e serie leveringen. Go Arie.

5 likes

en daarmee kunnen jullie me ook helpen!.. zodra je’m binnen heb… Spam heel Instagram vol, post em op Alle facebookgroepen en fora waar je lid van bent… maak mensen jaloers…

8 likes

Ohja… voor ik het vergeet!..

Jay!.. de boortjes zijn er ook… Nou… mooi… ik heb de programma’s voor de bodies geoptimaliseerd… die ga ik zo induimen, en dan meteen deze boortjes in de machine zetten…

Hopsa…hier nog een plaatje om 't hele internet mee vol te spammen!.. :slight_smile:

32 likes

Wellicht vrijwilligers om ze te fotograferen :rofl:?

Moeten eigenlijk wel een paar profi product shots hebben :stuck_out_tongue:

5 likes

@anon50762135EV heeft dat nog aangeboden, vroeger.

1 like

Ik mis @anon50762135EV wel. Vond m wel een meerwaarde.

1 like

Kan 'm missen als kiespijn. Wat een dufus. :upside_down_face:

1 like

Zo, ziet er goed uit.

Erg mooi! Ik ga ook maar eens bestellen binnenkort.

1 like

Dat ziet er verdraaid goed uit :ok_hand:

4 likes

Hmmm, Candi de

1 like

Tsja, Candy. Met z’n apple.

Anyway, die gaat de tooltjes niet meer fotograferen :sob:

Eindelijk een mooi plaatje waar de kleuren goed uitkomen! Lekker hoor!

4 likes