Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Dan moeten we eerst even de levering van de inzetjes afwachten… dan kan ik ze compleet afbouwen…

Ringetjes zijn as we speak onderweg

3 likes

Das waar.

1 like

Ik heb gehoord dat Candіde tegenwoordig alleen nog maar boudoir doet dus dan moet iemand dat tooltje in z’n reet duwen

1 like

Zoiets moet je verdienen he😂
€2,50 retour actie bij een Instagram promotie boven de 2500 volgers.

2 likes

Tellen gekochte volgers ook? :shushing_face:

2 likes

Als de volgers meer kosten dan €2,50 is het niet rendabel.

1 like

Oh nee, ik checkte het gewoon even voor iemand… :grimacing:

1 like

Wil best helpen, uiteraard

1 like

Bepaald iemand in 1… 2…3…

:nerd_face::+1:

Live uit de werkplaats… :crazy_face:

16 likes

Ik maak nummer 6 nog even af, en dan is het etenstijd

25 likes

:joy:

'k hoor gepiep uit de keuken… heb nog niet alles teruggelezen… eerst maar even een Pizza naar binnen schuiven…

Bedankt, mooie kleurstelling :yellow_heart: :green_heart:

2 likes

Goed… ik had dus niet goed geteld… er stond er nog 1 op de besturing van de machine… dus heb ik er nu 7…

Dus!.. ‘t gaat sneller dan ik dacht…
en… alles in het programma loopt goed, de maten zijn in orde, er is nog 1 klein braampje rond het gat, maar dat "poets’ ik er zo af, als ik de draad ga snijden… 'k wil daar ook geen “Standaard 45° kantje” van maken… daar slijp ik nog wel even een tooltje voor…

Dat is dus met het nieuwe programma voor de voorkant van de bodies…
't programma voor de achterkant is identiek, tot na het boren van het gat ø3mm, dus… vanavond ofzo nog even een half programmaatje induimen… en dan kan ik de bodies verder bewerken…

had ik al eens verteld hoe blij ik ben met deze draaibank?.. :slight_smile:

zo maar weer even verder… 'k heb er lol in…

30 likes

Dat is misschien het belangrijkste wat ik gelezen heb in dit topic. De rest vind ik leuk, maar lol er in hebben is gewoon belangrijk.

Succes Jan, ik zie over een tijdje vast iets in de brievenbus verschijnen. :slight_smile:

5 likes

Wellicht zou ik wel kunnen helpen!

3 likes

Ere wie ere toekomt. Snelheid en zichtbare kwaliteit. Lekker bezig, Jan :ok_hand:

20 likes

Ik heb echt werkelijk waar geen idee waar je het over hebt, maar ik vind het een genot - door het enthousiasme- om te lezen!

1 like

Dat lijkt me mooi, om van je werk je hobby te kunnen maken
:innocent:

2 likes