Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Terugverdienen is één. Snellere levering creëert daarnaast waarde, dus marge :+1:

Dat is sowieso goud en ook merkbaar in je verhaal. Mooi om te zien. Lekker door zo.

5 likes

één ding wel geleerd… (ik moet er stickers van laten maken… )

WARNING

Weltrusten! :rofl:

14 likes

Ik dacht even dat dat een reactie was op:

:rofl: :crazy_face:

5 likes

Gaat lekkerrr Jan!

Kijk ook eens bij Hagro precisie voor allerlei gereedschap.
Daar kocht ik mijn ruimers en boortjes in de meest waanzinnig afwijkende maten.

Die staan in mijn favo lijst onder het kopje “candyland” :grinning:

1 like

Spreek je uit ervaring? Haha! Geintje pikkebaas.

@Arie_Kabaalstra zo te zien gaat het de goede kant op. Je hebt de wind aardig onder de zeilen. Succes!

'k ben nu thuis bezig met 't geoptimaliseerde programma voor de dopjes… en… guess what… gisteravond laat besteld… vanmiddag tussen 14:11 en 15:11 zou de bezorger die hardmetalen boortjes al moeten leveren… 't zonnetje schijnt hier… ik denk dat ik de deur alvast maar open zet… kan ie’t zo vanuit zijn auto de gang in slingeren… :crazy_face:

'k had al eerder geschreven over 't braampje aan de binnenkant van de dopjes weghalen met een boortje… nou… guess what?.. ik moet wel…, omdat ik nu met kortere boren werk… die niet in één keer 28 mm diep kunnen… maar da’s geen ramp… want, ik boor gewoon eerst 14 mm diep, dan draai ik de boel uit… en dan (nemen we meteen dat braampje mee… boor ik de rest… Komt dat even mooi uit?.. dachetwel!..

4 likes

een paar van deze Units dus…

ze komen met DPD… en die hebben een “realtime tracking”…

the suspense is mounting!!

5 likes

Jeetje Jan en ik heel de tijd maar denken dat je in Nederland woont :rofl:

10 likes

mei ik jo wat freegje? doge jo wôl?.. Ik wenje al 8 jier in Fryslân…

Geboren en getogen in Holland… dat wel… maar na 42 jaar geëmigreerd naar Friesland… nu al ruim 7 jaar woonachtig in Bakhuizen… een klein dorpje aan de rand van Gaasterland.

1 like

Je gebruikt dat ene zinnetje teveel Jan :slight_smile:

2 likes

afbeelding
Ben (dacht ik) best wel topografich aangelegd, al zeg ik het zelf: maarrrrr wanneer je had gezegd dat deze kaart bijv. polen of Bulgarije had afgebeeld had ik gedacht ja dat zou zo maar kunnen… :innocent:

4 likes

Ik ben wel eens bij Jan geweest in de werkplaats en de omgeving is daar wel echt prachtig, maar dat even volledig off-topic…

2 likes

De afwezigheid van mensen laat inderdaad zien hoe mooi de natuur eigenlijk is :heart_eyes:

3 likes

Ook in Friesland is het behoorlijk gecultiveerd, helaas. Wel mooi hoor, al dat groen, maar wel “binnen de lijntjes”.

Die friezen laten zich niet sturen hoor.

2 likes

Ik had het over het groen, niet de mensen :rofl:

Is dát het?.. vandaar dat ik me hier zo thuis voel…

2 likes

Dat begrijp ik, maar ik vond de andere interpretatie leuker :rofl:

Dat denk ik. Eigenzinnig volkje daarboven

1 like

Dan weet je dat je in Friesland bent. Als de koeien lekkerder zijn dan de vrouwen.

29 likes

Dan is dat toch die 12½% Frysk bloed in mijn aderen…

1 like