Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Of bij onze oosterburen

1 like

verre oosten buren :slight_smile:

1 like

Die hing hier al op de deur.

Opgehangen door een Duitser met humor.

1 like

Dat is op zich al grappig

2 likes

2 likes

Mei ik jo wat freegje?.. Smoke jo geite ek, of stjiet jo skuorre in 'e brân?:D… die dan?

Je mag alles vragen, maar antwoord krijg je niet altijd. Mijn geiten roken niet, mijn schuur staat niet in de brand. Da’s mun groenuh eh jonguh!

1 like

Ho ho, die moeten eerst de Friese codes induimen hè.
Zoals jij zelf altijd zegt: de eerste keer extra werk, maar de volgende keren bespaar je daarmee tijd.

1 like

'k heb inmiddels een Login voor de webshop aangevraagd bij Hagro, in het verleden veel met Fette Freesjes gewerkt… kwamen ook bij Hagro vandaan.
Goed spul!..

Morgen de laatste 10 van de eerste lichting bodies… dan programma O41 even induimen… da’s nog met een HSS-Co Boor, ø3, maar die hoeft maar 6.5 mm diep… duurt ook al lang zat… maar 't kost minder tijd dan de andere kant… waar ook nog een boortje 2.6 een 8 mm diep in moet…

Hopelijk krijg ik het nog voor’t weekend voor elkaar om de Hardmetalen boortjes in huis te krijgen… Dat scheelt me bakken tijd… en 't zou wel fijn zijn als ik de boel snel in huis heb…tot die tijd zal ik het met de standaard boortjes moeten doen, en dat wil ik eigenlijk zien te vermijden…

2 likes

Net (pas) bericht gekregen … voor de Hardmetalen boortjes… ze moesten daar eerst nog een klantnummer aanmaken… en dat gaat blijkbaar nog handmatig daar…

Hoe dan ook… ze zitten in het bestel proces… Of ik ze morgen op de mat mag verwachten… blijft de vraag… ik vrees van niet… dus dat worrdt “Doorbuffelen” met gewone boortjes… :yawning_face:

2 likes

Omdat het zo’n mooi initiatief is en leuk om te volgen ook ingestapt. Heb ik het nodig? Nee Wil ik het hebben? Ja alleen al om het enthousiasme van de initiatiefnemers. Nr 225

8 likes

Ehhhh wil niet moeilijk doen, maarre…wil mijn tooltje natuurlijk wel met een HARDmetalen boortje geboord hebben hee?
Zoals ze hier in het Zeeuwse vaak besluiten an et ende :stuck_out_tongue_winking_eye:
oh enne ff voor de azijnzeikers ik had bestelling noemero 32 dus niet net komme kieken hee…

2 likes

U speelt het hard !
:stuck_out_tongue_winking_eye:

KeiHARD alles of niks…

Net Rich Pontier aan de telefoon gehad… Volgende week zondag is er weer Rikketik…

of ik er ook bij ben… eigenlijk zou ik dan een werkbank bij me moeten hebben… gaat niet lukken… 'k ga er toch heen… Ik zorg wel voor “Promo-materiaal”… voor de werkbanken… en ik neem ook wel eem paar “Demo-straptools” mee…
als ik één werkbank zou verkopen, ben ik al spekkoper… :slight_smile:
die gok nemen we maar…

4 likes

Off topic moet je iid niet willen in dit topc :slight_smile:

1 like

nouja… ik sta toch al bekend als “eigenwijs” dus so what… :slight_smile:

maar hij heeft wel gelijk met :

It Riisterbosk op loopafstand, het glooiende landschap rondom mijn woonplaats Bakhuzen, de Morra, en de Fluessen vlakbij…
Kom je op vakantie, er is van alles te zien… , Sleat (Sloten), de meren en de bossen, oude houtzaagmolens in Wâldsein(Woudsend) en Drylst (IJlst)…

Tot zover deze “van gewest tot gewest”

1 like

Ik logde net nog even in op de Webshop… en… tot nog toe, elke dag wel weer een nieuwe order…

't blijft nu nog altijd rustig doorkabbelen… nog niet iets waar ik van kan leven, maar… 't is toch een redelijk beging van een inkomen aan het worden…

Hulde aan diegenen die me hierin steunen, door er een te bestellen…

'k ga vandeweek nog een paar mooie renders van mijn werkbank maken, en die zet ik met het oog op de komende Rikketik ook in de shop…

Omdat we toch inmiddels een “QR-Samenleving” zijn geworden zet ik het URL van de webshop wel als QR Code op een Poster die ik meeneem naar de Rikketik…
't liefst had ik daar gestaan met een fysieke werkbank, maar nu ik daar budget voor heb, heb ik geen tijd meer om er een te bouwen… #firstworldproblems:smiley:

15 likes

Misschien gekke vraag, maar is er niet een klant waar je een bureau aan geleverd hebt die je tijdelijk kan lenen? In ruil voor een tooltje :wink:

2 likes

Zoiets afbeelding

2 likes