Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Neem je dan ook wat tooltjes mee? Ik zit pas bij de tweede batch lees ik (nr 146), maar dan kan ik hem vast bekijken!

2 likes

Ja dus :wink:

1 like

Haha, ben blijkbaar een luie lezer, had het bericht iets verder naar boven niet goed gelezen :innocent:

1 like

Wel aan gedacht, maar… er staan er geen op de route richting rikketik, de dichtstbijzijnde staat in Hoorn, en das al een klere-eind om.

Logistiek is dat al niet handig, bovendien staat ie daar op zolder… moet ik met dat ding 2 trappen af, en later weer op…

1 like

Precies…
Mooi werk overigens!..

'k ben net terug uit de werkplaats… 100 stuks Bodies gedraaid… en 't programma voor de andere kant even ingeklopt… die gaan morgen op de bank… Gas erop… 't tempo erin houden…

Daarna is het de beurt aan de doppen…

19 likes

Gaat echt goed, je zit goed in de flow :+1:t4:

Ja… zo voelt het aan de ene kant wel aan…maar aan de andere kant nog niet…

Hardmetalen boortjes besteld… kijk ik op de website van de leverancier… leverstatus “onbekend”… Daar koop ik toch verdikke niks voor?..

de Cyclustijden kunnen met die boortjes gigantisch naar beneden… , 3 dagen geleden besteld… nog niets binnen… en vandaag gaan ze dus ook nog niet komen… betekent dus dat ze "over het weekend getild gaan worden…

Vanmorgen eerst maar even drukwerk regelen voor de Rikketik… 'k kan daar niet aankomen met een lege tafel tenslotte…

2 likes

Waren ze wel op voorraad?

Ja, volgens de webshop “Direct leverbaar”…

Er is nog een kansje dat er op zaterdag bezorgd wordt.
Anders even een mailtje sturen?

Voor de Rikketik heb ik de werkbank ook in de shop gezet…

en een QR Code aangemaakt… scannen, bestellen… klaar… 't was nog nooit zo makkelijk

2 likes

Mooi man! Zou alleen ook een QR Code maken voor t tooltje. Verpats je er nog een hoop.

1 like

Mooi ding. Ik vind het gewoon jammer dat ik geen horlogemaker ben…. :unamused:
En om m nou te bestellen om m’n broodjes aan te eten gaat me iets te ver.

3 likes

Goed bezig Jan! Ik zal waarschijnlijk ook op de Rikketik zijn volgende week. Ben erg benieuwd om het tooltje in levende lijve te zien :slight_smile: :+1:

Ga ik ook doen!..

zo dus… :slight_smile:

't voordeel is wel… je zit zo’n beetje met je kin op de werkbank, en zo schuif je de boterhammen zo naar binnen… tevens… dankzij het gootje aan de voorkant… valt de hagelslag niet op de grond… :crazy_face:

'k hoop dat de inzetjes op tijd binnen zijn… maar één heb ik er in elk geval, al zitten daar de 2dehands inzetjes van @Ruud in… :slight_smile:

6 likes

Mag je met die QR code ook het horecagedeelte in?

4 likes

Dat geeft niets! Is puur voor het idee :slight_smile:

Hahahaha
Nu het verhaal nog ff bij m’n vrouw neerleggen. Moment……

:joy:

1 like

Met deze code denk ik wel :joy:

frame (2)

2 likes

Tja als de vrouw er op gaat zitten… kin is er vlakbij … :joy::joy::joy: ho stop ik ben een beeld denker… niet goed…

1 like