klinkt bekend … en maandag is het al de 11e, heb je al enveloppen en postzegels in huis ?? GAS EROP !!
Kom op zeg, Jan is geen Coolblue. Jan is een vakman old style. Geduld vertaalt zich hier in kwaliteit.
En ook niet frezen.
Ergens heb ik een heel klein beetje medelijden met de eigenaar van order nummer 101
Net te laat besteld
Maar nog meer met degenen zònder ordernummer
Ik heb een ordernummer ergens in de 30 en heb twee exemplaren besteld, dus als er precies 100 zijn gemaakt…
Rustig aan heren. Batch 2 komt er gewoon zo snel mogelijk aan.
Ik verwacht dat dat normaal gesproken gewoon de week na batch 1, of de week daarna op de mat vallen.
We hebben er al zo lang zonder kunnen doen, dus die paar week meer of minder maakt (mij) ook niet uit.
Besteld, nr 227. Heb ik het nodig? Nee. Maar toch een HF samenhorigheidsgevoel he
Werkbanken worden er niet goedkoper op zie ik, het lijken net Rolex horloges
Moet toch nog eens zo’n werkbank hebben Jan. Niet dat ik een horlogemaker denk te zijn, maar misschien is het een goed begin van een nieuwe hobby.
Precies… en… ach… als je geen horlogemaker blijkt te zijn… @kloetster had nog een leuke gebruikssuggestie…
Duurder zijn ze ook niet… da’s inflatie…
Juist niet, ik heb nr. 108…de 2e batch. Altijd even wachten, dan zijn de kinderziektes eruit hé .
Hulde mannen!
Ik heb order 228 inmiddels geplaatst.
Jammer… te dun…
'k heb dat formaat vroeger ook wel bij de hand gehad… nou…ja… 40 mm dan… maar da’s al een forse unit…
Evert Kwok is bril-ja-ah-ah-nt
Vrij zeker dat dat toch over Friesland gaat
dat wel, maar tekent niet zo goed als Jurk…