Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

klinkt bekend … en maandag is het al de 11e, heb je al enveloppen en postzegels in huis ?? GAS EROP !!

2 likes

Kom op zeg, Jan is geen Coolblue. Jan is een vakman old style. Geduld vertaalt zich hier in kwaliteit.

7 likes

En ook niet frezen.
:nerd_face:

1 like

Ergens heb ik een heel klein beetje medelijden met de eigenaar van order nummer 101 :joy:

6 likes

Net te laat besteld :joy:

Maar nog meer met degenen zònder ordernummer :upside_down_face:

3 likes

Ik heb een ordernummer ergens in de 30 en heb twee exemplaren besteld, dus als er precies 100 zijn gemaakt…

1 like

Rustig aan heren. Batch 2 komt er gewoon zo snel mogelijk aan.

Ik verwacht dat dat normaal gesproken gewoon de week na batch 1, of de week daarna op de mat vallen.

1 like

We hebben er al zo lang zonder kunnen doen, dus die paar week meer of minder maakt (mij) ook niet uit.

7 likes

Besteld, nr 227. Heb ik het nodig? Nee. Maar toch een HF samenhorigheidsgevoel he

3 likes

Werkbanken worden er niet goedkoper op zie ik, het lijken net Rolex horloges :rofl:
Moet toch nog eens zo’n werkbank hebben Jan. Niet dat ik een horlogemaker denk te zijn, maar misschien is het een goed begin van een nieuwe hobby.

1 like

Precies… en… ach… als je geen horlogemaker blijkt te zijn… @kloetster had nog een leuke gebruikssuggestie… :slight_smile:

Duurder zijn ze ook niet… da’s inflatie… :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Juist niet, ik heb nr. 108…de 2e batch. Altijd even wachten, dan zijn de kinderziektes eruit hé :grin:.

2 likes

Hulde mannen!

Ik heb order 228 inmiddels geplaatst.

8 likes

Ik heb even een boortje voor je geslepen @Arie_Kabaalstra

3 likes

Jammer… te dun… :slight_smile:
'k heb dat formaat vroeger ook wel bij de hand gehad… nou…ja… 40 mm dan… maar da’s al een forse unit…

2 likes

34 likes

Evert Kwok is bril-ja-ah-ah-nt :ok_hand::joy:

3 likes

Vrij zeker dat dat toch over Friesland gaat :wink:

1 like

Zeker, deze vind ik hilarisch.
Om het on-topic te maken…ehhh, schiet me zo snel niets te binnen :frowning:

11 likes

dat wel, maar tekent niet zo goed als Jurk…

2 likes