Arie. Doe je ding. Ik kan nog wel 2 maanden wachten als dat zou moeten.
Je hebt me overtuigd met je woorden. En je daden doen tot dusver daar niet veel onder. Wat iedereen ook maar lult over jouw verleden.
Arie. Doe je ding. Ik kan nog wel 2 maanden wachten als dat zou moeten.
Je hebt me overtuigd met je woorden. En je daden doen tot dusver daar niet veel onder. Wat iedereen ook maar lult over jouw verleden.
Ik kan daar kort over zijn, en daar wil ik het dan ook graag bij laten…
"In het verleden al dan niet behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst "
Inderdaad, leren van het verleden en richten op nu en de toekomst.
Gewoon al die stemmingmakers negeren en alleen nog die vermakelijke en leerzame voortgang delen. Wanneer je niet op die reacties reageert dan is het leven nog zonniger. Zuigen blijven ze toch dus gewoon niets geven om over door te zuigen. Wat je ook zegt ze weten het zo te draaien met die hardstalenboor dat er weer gezogen kan worden.
@Arie_Kabaalstra ik kijk weer uit naar de technische updates vandaag! Geniet ervan.
Ik zou sowieso liefst alleen positieve updates zien, want de rest roept steeds reactie op. Waar Arie dan weer op reageert met nog heftiger reacties als gevolg.
Vuile was en tegenslag zou ik daarom binnen houden.
Eens. Dan heb je je deadline officieel gehaald. Je controleert zelf de beeldvorming.
Ik was voor mezelf uitgegaan van een kerstcadeautje, dat lijken we prima te gaan redden, ookal ben ik bestelling #200-nogwat. Ben heel benieuwd
Ik vind t prima wanneer je het dan uitpakt, maar die 250 tooltjes moeten echt voor december geleverd kunnen zijn.
Er even vanuitgaande dat Arie’s machinepark niet affikt ofzo.
En dan te bedenken dat mijn eerdere post over dat het heel mooi zou zijn als voor 5 december geleverd kon worden werd verwijderd door het bestuur omdat het negatief zou zijn… (ik rekende op nog wat tegenslag/opstartproblemen)
Maar ontopic: liever goed dan overhaast.
Lever 5 tooltjes deze week af en doe de rest rustig maar perfect.
EDIT: Bestuur = van de site, niet Arie of Ruud!
Doe mij maar eentje van de eerste 5 dan. Niet vanwege haast (kan al 30 horloge-liefhebbers jaren zonder) maar ik hou van de “schoonheid van imperfectie”
Dan kunnen we je wel een prototype opsturen …
Zonder dollen, een deel van de spullen die besteld zijn komen maar niet binnen. Zodra dat er is moet er echt gewoon geleverd kunnen gaan worden.
collectors item !
(als Arie/Jan daar dan ook nog even AK aka JB inkrast?)
Of 100% Arie
Het is het aloude gezegde over worst. De worst kan lekker zijn, maar je hoeft niet te weten hoe ze gemaakt wordt
Zelfs als ik zou weten hoe’t gemaakt wordt, hoef ik dat de slager niet uit te leggen…'k kan em hooguit vragen wat meer augurk in de Zure Zult te doen…
Ik 148…
Deze foto komt uit Oudemirdum
Warm… 't Riisterbosk (Rijsterbos) is gelegen in Rijs…'t bos in Aldemardum(Oudemirdum) grenst niet direct aan’t Riisterbosk…
Morgenvroeg boos bellen… ze hadden gezegd dat ze vandaag zouden komen… heel de dag niemand gezien… feitelijk een hele dag naar de kloten… niemand die daar zo van baalt als ondergetekende…
Wilde vragen of de bel het wel deed maar dat is te makkelijk.
Grapje mensen, rustig maar.
Verbaasd me niet, als er een drama pakketdienst is dan is het UPS
Opbellen heeft weinig zin hoor, zelfs de leverancier krijgt pas 1 week later antwoord…