Misschien is kickstarter of indiegogo een idee voor HF Island? Dan kun je namelijk ook een minimum instellen. Bijvoorbeeld minimum 100 strips.
Die pakken 10% …
en de HF strip + puzzle zijn denk ik mn interesant voor HFers.
#90 is voor mij, superleuk initiatief en van harte gegund Jan/Ruud
Kickstarter 5% volgens mij. Ik weet niet of er een beter alternatief is, omdat @jurk wel een minimum heeft (en terecht).
Woot! Dat gaat goed zeg!
Maybe.
Misschien inschrijven via website en pas afboeken wanneer t doel gehaald is.
Anyway. Beter in Jurks eigen draad
Ach. Laten we het hier maar niet over hebben.
De Tool van Ruud en Jan is iig een heel groot succes!! Echt super jongens en dik verdiend!
Eens.
We hebben HF als soort kickstarter
Nou aan het werk met Instrument 3, speciale prijs voor de backers. Iedereen 100 Eypo aanbetalen en knallen.
Arie met centen waarmee hij kan inkopen en produceren en wij t voordeel van een lagere prijs op t intro-model.
Nr. 94 is besteld!
Toch goed voorspeld toen ik tegen Arie heb geroepen dat ie er minimaal 100 kwijt kon …
Nr 95
De één een CNC machine, de ander een Wordpress account. Prima duo.
Dit zijn ordernummers toch? Dus wellicht ver over de 100 . Er was toch ook iemand geïnteresseerd in 100 stuks (of was het tientallen?).
97
Zeker! Maar even een verwijzing kan nooit kwaad. Immers, de meesten die 35 euro kunnen missen aan een verrekte leuk, maar niet heel erg nodig, tooltje, willen vast erop geattendeerd worden dat ze ook een verrekte gave strip kunnen bemachtigen èn daardoor een goed doel steunen
Just to make sure, je bedoelt toch dit draadje:
Eerst m’n AOW afwachten. Einde van de maand, hè.
99!.. kom op… “wie maakt me los?”…
Heb je er zelf al een besteld?