Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

Kunnen we t zuur even laten voor wat het is?

Ik ben met je eens dat ik het graag sneller had gezien maar de bestelde Bergeon inzetjes komen maar niet vanuit de groothandel.

Ik had dus ook gehoopt dat het sneller zou gaan maar dit is ook gewoon pech. Jan kan hooguit bodies en dopjes maken dat doet ie gewoon.

19 likes

FTFY… Misschien moet je eerst je koffieautomaat doorspoelen met water voordat je na het schoonmaken met azijn een bakkie tapt :stuck_out_tongue:

6 likes

Men mag kritisch zijn lijkt mij?
Het is geen vrijwilligerswerk.

8 likes

Tuurlijk mag dat, maar dat wordt al dan niet terecht snel gewoon affakkelen.

Dit helpt niet.

Ik baal er in elk geval ook van. Ik had graag de eerste al uitgeleverd gehad (zonder inzetjes) en in mijn ogen was dat ook mogelijk geweest. Een weekendje weg is verdiend maar in de beeldvorming niet zo lekker.

Ik ga er nog steeds vanuit dat er op korte termijn gewoon die dingen verstuurd gaan worden. En hopelijk zonder relletjes.

13 likes

:+1:

:+1:

Neem jij nog even een humor pilletje dan ??

1 like

Relax, ik kan mijn hele leven al zonder dit tooltje het is een leuk hebbeding en een paar dagen of weken langer wachten maakt echt niets uit👍

8 likes

afbeelding

4 likes

Jan moet gewoon dit in z’n werkplaats ophangen :stuck_out_tongue_winking_eye:

afbeelding

12 likes

Altijd maar werken komt de productie ook niet ten goede. Een mens heeft ook ontspanning nodig.

5 likes

Precies.

En wie heeft er vandaag hopeloze problemen omdat het tooltje niet aan zijn sleutelbos hangt?
If so, pb me even dan mag je mijn bergeon setje lenen, is dat ook opgelost.

13 likes

Kan ik mijn bestelling omzetten naar zo’n opzet werkbankje? Ik heb het gevoel dat die eerder worden geleverd.

1 like

Precies. En tot die tijd betekent het gewoon wachten. Als die inzetjes binnen zijn, dan kan de productie van de tooltjes pas beginnen. Vergeet niet dat er al 6 complete prototypes zijn :ok_hand:

En als niemand het erg vindt om te wachten, is er sowieso geen issue, toch? Een deadline is er ook alleen maar om overschreden te worden.

12 likes

Dat. En wellicht de orders zonder inzetje uitleveren.

Sarcasme, Ruud, sarcasme :wink:

2 likes

Er zijn mensen die dat hebben besteld.

En gewoon ingaan op sarcastische opmerkingen haalt de angel er vaak uit … ipv boos worden.

2 likes

Stuur ff een klacht naar de groothandel voor de inzetjes dan…

Als Jan niks af zou hebben kon je 'm erop aanspreken.
Hier gaat het echter om een toeleverancier die de inserts niet levert. Wat verwijt je Jan?

1 like

Dat ie nog niet alle middenstukjes afheeft zodat, als er plots toch geleverd wordt, hij ook direct kan uitleveren?

Ik begrijp dat er een groot aantal gereed is.
Jan zijn productie ligt zover ik hoorde op schema.

Het is niet dat hij nu harder kan werken of er meer in minder tijd kan maken omdat hij geen insertjes hoeft te maken, die werden immers extern geproduceerd

1 like