Graag. Ik had nog een setje inzetjes liggen toevallig, dus dat komt mooi uit.
Kreeg een melding, wat is er flipse?
@Ruud en @Arie_Kabaalstra neem de tijd mannen. Laat jullie niet gek maken door sommige leden.
Mijn onvoorwaardelijke steun hebben jullie.
Idem. En mooi als er wat uitgeleverd wordt, dan is het gezeik misschien over.
Helemaal eens. Maar als de puzzels en strips er eerder liggen dan de tools ga ik @Ruud het wel heel vaak inpeperen. Gewoon via app, hebben jullie geen last van.
Dat is dan wel weer jammer…
Terecht ook.
Sarcasme op bestelling. Het kan gewoon op HF hè!

Daar zit wel een probleem denk ik … weinig produceren zodat het sneller klaar is ??
1x 100= 4x 25… ik zie het verschil niet?.. behalve dan, dat als ik er 25 heb, die op de post kunnen…
Net even gekeken in het overzich… 3 stuks zijn er besteld zonder inzetjes…1 blanc en 2 rootbeer die kunnen komende dagen op de post…

Kan ik mijn bestelling omzetten naar zo’n opzet werkbankje? Ik heb het gevoel dat die eerder worden geleverd.
Nope… ik ga pas daarvoor materialen inkopen nadat de tools zijn geleverd… ik ga niet alles tegelijk doen… want dan kom je nergens meer aan toe…

. Als die inzetjes binnen zijn, dan kan de productie van de tooltjes pas beginnen.
Bijna… als de inzetjes binnen zijn, dan kan ik de tooltjes Verzendklaar gaan maken… inzetjes erin draaien, dopjes erop, ringetje eraan… envelopje eromheen… Adres erop, frankeren en Hoppetee… (Daarna is het aan tante post om’m door je brievengleuf te schuiven.)

Dat ie nog niet alle middenstukjes afheeft
maar zonder dopjes kom ik ook niet aan een compleet product, en omdat de dopjes meerdere bewerkingen moeten gaan, doe ik eerst de dopjes, zodat ik de volgende bewerkingen op de andere machines kan doen, en onderwijl de bodies kan draaien?
Kan er niet een sticky topic komen waarin levering wordt vermeld?
Ik heb relatief vroeg besteld, maar heb geen zin om iedere keer alle nieuwe posts door te ploegen.

3 stuks zijn er besteld zonder inzetjes…1 blanc en 2 rootbeer
En één roze?

Kan er niet een sticky topic komen waarin levering wordt vermeld?
Ik heb relatief vroeg besteld, maar heb geen zin om iedere keer alle nieuwe posts door te ploegen.
Iedereen die besteld heeft, heeft ook zijnof haar E-mail adres ingevoerd, dat kan bij de verzending gebruikt worden voor de Trek&Trees code…
We gaan hier niet wereldkundig maken wie wel en wie niet zijn tooltje opgestuurd heeft gekregen…

En als niemand het erg vindt om te wachten, is er sowieso geen issue, toch? Een deadline is er ook alleen maar om overschreden te worden.
Hey geheimtaal, brengt herinneringen naar boven van vroegah

Ik ben met je eens dat ik het graag sneller had gezien maar de bestelde Bergeon inzetjes komen maar niet vanuit de groothandel.
Misschien moet de “zeurders” even kijken wat het woord “overmacht” betekend.
Het zijn ook vooral de “ik bestel niet”-leden die zure opmerkingen blijven maken over deadlines enzo.
Ik kan niet wachten tot ik eindelijk mijn bandje kan verwisselen… Heb me nog nooit zo afhankelijk gevoeld! Wat een drama man.

Ik baal er in elk geval ook van. Ik had graag de eerste al uitgeleverd gehad (zonder inzetjes) en in mijn ogen was dat ook mogelijk geweest. Een weekendje weg is verdiend maar in de beeldvorming niet zo lekker.
Nou een foto van Dhr Kabaalstra in smoking met een gin tonic a la James.B. maakt een hoop goed
Je vergeet z’n pijp.
Vragen naar de bekende weg: merendeel van de kapjes is gemaakt omdat daar meer werk in zit dan in de body.
Zeikerig en flauw om er zo weer over door te gaan.
Als je het niet wilt lezen, blijf dan gewoon weg.

Zeikerig en flauw om er zo weer over door te gaan.
Als je het niet wilt lezen, blijf dan gewoon weg.
voor de lieve vrede is dat beter