Ja… bij sommige wel… maar dat komt doordat mijn Anodiseertankje niet diep genoeg is… , de bedoeling is dat ik een diepere bak neem , en daar het tooltje in hang, met het oogje boven water… omdat ik anders ook dat vlakje van het oogje moet schuren, en da’s me te veel gedoe…
Deze reeks, dat zijn de “0-serie” modellen… als je goed kijkt, zie je ook nog een klein “pukkeltje” op de afronding… dat moet ook nog even erafgeaaid worden met een wetsteentje…
Dat zijn die puntjes op de i waar ik het eerder over had…
Recht zo die gaat
Een radius met een vlak wetsteentje nabewerken?
Dit zou ik echt met een hele fijne korrel schuurlintje doen.
een Afronding vijl je toch ook met een blokvijl?.. kwestie van em eroverheen laten rollen…
Fijn dat ze binnen zijn! wel een gigantische plastic verspilling zeg
Is de volgende batch inzetjes al besteld of gebeurd dat zodra de eerste batches helemaal klaar zijn?
Alles is besteld… alleen hadden ze er niet zoveel op voorraad…
'k moet nog een keer in de telefoon klimmen om uit te zoeken wanneer de rest binnen moet komen…
Verspilling?.. Niet als ik die doosjes kan hergebruiken… 't is mooi voor dingen zoals wijzers, wijzernaafjes, Kronen, tubes, stiften en dergelijke
Fair enough, dat lukt vrij prima.
Dan is de pukkel wel weg.
Voor een mooie uniforme afwerking nog het lintje eroverheen dan.
Het deed mij denken aan Jubilee schakels waar las-spetters op zaten, ook pukkels
Die vijlde ik weg en dan lintje erover.
Heerlijk om te zien dat de draaibank volle toeren draait!
Ja… precies… 'k zet ze in de draaibank, laag toerental, wetsteentje erover, dan volgas, en Korrel 400 (oud velletje, dus al lekker dichtgeslibd, schuurpapier nooit weggooien voor het uit elkaar valt).
eerst een "aai over het bolletje, en dan de rest…
ik heb ook besloten alle bodies even in de Boley draaibank te knopen om de braam van het draadsnijden van de M6 x 0.5 even “weg te kriebelen”.
gewoon alles even netjes maken…
wel grappig dat iedereen nu zo snel als mogelijk iets wil hebben dat tot voor kort nog niet eens bestond…
Je doet het ook helemaal alleen. Ik heb er veel respect voor dat je zo veel tijd en moeite er voor over hebt om het forum up to date te houden en de tooltjes te maken. Hulde !
Ik vind het nog veel grappiger dat er mensen zijn die er geen besteld hebben, maar zich wel druk maakten om de levertijd
Wel mooi dat mensen er naar uit kijken, het is een leuk hebbedingetje en het spreekt vertrouwen naar jou uit .
Verder denk ik dat je het best als eerste de kleurloze exemplaren kunt versturen .
dat fuchsia exemplaar
Ik heb nog niet besteld. Ik kom wel achter in de rij met een rood/wit/blauw versie als alle punten op de i zijn gezet.
de Logistiek gaat momenteel ook op gang komen…
Morgen ga ik bij mijn groothandel in Joure de enveloppen ophalen, want… daarvandaan laten versturen… dan heb ik ze vrijdag pas binnen… en dat is me te laat… dan komen ze met een beetje mazzel pas volgende week dinsdag aan…
(note to self… rolletje postzegels halen op de terugweg)
'k ga er vanavond even aan zitten, om wat tooltjes klaar te krijgen voor verzending… dan kunnen die morgen nog de deur uit…
Zeker, gewoon gaaf
Evt online frankeren, scheelt weer en meer winst in jouw pocket
Is ook een optie… maar dat kost me dan wel weer een pak papier… even kijken wat handig is…
Oohw… Dan is ie al bijna in Sneek