Wennest do in Snits?.. dan kan ik em net zo goed persoonlijk langsbrengen… :)… ophalen mag ook natuurlijk… krijg je er een rondleiding bij…
Kunnen we tegen meerprijs ook nog gekleurde inzetjes krijgen?
Online.
Myparcel.nl
Heb je gelijk dubbel check, alleen postcode & huisnr invoeren, 4 stuks printen per A4…
Werkt top. Beter dan die handgeschreven meuk.
Ik sluit me hier bij aan. Dank je wel Arie
Zou toch heel vet zijn als hij zaterdag nog binnenkomt, net voor m’n verjaardag haha! Bestelnummer 35 ofzo😇
Jawis! Maar ik ben nog niet aan de beurt hoor en zou ze voor deze prijs zeker niet gaan rondbrengen haha.
Voor een rondleiding zijn tzt vast meerdere kandidaten te vinden lijkt me…
Ik zou de eerste exemplaren lekker naar de grote YouTube influencers op het forum sturen. Ik kan niet wachten op de eerste Engelstalige review video’s.
Volgens mij niet want die zijn denk ik niet van titanium.
Het is ook een beetje te laat om dat nu nog te regelen maar ik kwam op het idee door dat gekleurde oogje.
Ik geloof wel dat je dit ook kunt kleuren maar door de andere samenstelling zal het voltage denk ik anders moeten zijn. Dat lijkt me een hoop gedoe.
Ach, het idee was leuk maar laten we het voor het gemak bij een idee houden
Ik weet niet of Jan een Hazmat pak heeft?
Maar rvs kan je niet anodiseren als aluminium en titanium. Hier vormt zich namelijk geen oxidelaag op zoals titanium en aluminium.
Dat weet ik toch niet
Dat is niet helemaal juist volgens mij, ook bij RVS zorgt een (nauwelijks zichtbare) oxidehuid dat het materiaal zo roestbestendig is.
Of je het kunt anodiseren weet ik niet
Dat is de sleutel
De aanwezige oxidelaag is niet vergelijkbaar met die op titanium en aluminium.
Als ik het zo lees zijn er wel methoden om die oxidelaag te verdikken en te kleuren, al is het wellicht niet zo makkelijk als bij aluminium of titanium:
Of je doopt ze zelf hierin:
Ik ook niet, daarom ging ik googelen
Bol.com Daar bestelden we vd week baby billendoekjes en kregen een halloweenmasker in een doos van Kneipp badschuim
Geheel oftopic maar ach, heb ik ook eens iets te vertellen. Soms moet je gewoon even je ei kwijt
Goed verhaal… doen wel lekker helemaal niets mee…
de enige Coatingsoort die ik geschikt acht is een PVD of CVD Coating, 'k zal binnenkort eens informeren bij Oerlikon-Balzers, als ik ze spreek op de Precisiebeurs binnenkort…
En terecht, zo was het ook niet bedoeld
Zo’n inzetje moet je niet willen gaan kleuren, dat is een slijt- en vervangingsonderdeel.
Of te laat als de productie gestopt is?