Zoals jullie misschien niet ontgaan is, heb ik laatst een blancpain Vileret aangeschaft.
Dit horloge bevalt zeker maar nu zit ik met het volgende dilemma dat al mijn andere horloges geen draagtijd meer krijgen.
Ik zit er nu aan te denken om mijn Zenith dress horloge en mijn titus chronograaf te verkopen/in te ruilen en bijvoorbeeld een vintage cartier of tudor aan te schaffen of door te sparen voor een ander klokje.
Ben ik nu gek dat ik deze horloges wil verkopen die ik pas 4 maanden in het geval van de zenith heb, en pas een kort maandje in het geval van de Titus?
Misschien heb ik wel het flipperitus overgenomen van het forum…
De Blancpain is de gene die mij eigenlijk het minste aanspreekt uit je verzameling. Dus ik zou zelf dan zeker niet de rest verkopen en de blancpain houden. Maar goed dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Haha! Je hebt de blancpain pas 4 dagen man! Is toch logisch dat de andere nog geen draagtijd krijgen…dat is standaard bij een nieuw horloge toch😝
Geniet ervan!!
Ik waardeer jouw feedback! Een van de weinige serieuze antwoorden. De titus is ook een ander verhaal dan de Zenith omdat de Zenith dezelfde spot heeft in mijn collectie als mijn Blancpain.