Een watte?
Je hebt die blancpain 4 dagen inderdaad! 
(en hij is schitterend; zonder meer!)
Geef het eens een paar maanden de tijd!
Soms herondek ik een horloge weer nadat ik die een paar maanden niet/weinig heb gedragen! 
Die is goed😂
Ik moest daar toch even van lachen haha
Als we helemaal correct gaan doen heb ik hem 5 dagen haha. Maar de feedback is duidelijk. Voor nu blijft mijn horlogedoos lekker dicht met de 6 horloges die ik heb momenteel…
Budgettechnisch wordt dat een uitdaging? Maar als jij genoeg doekoe hebt… Doen!
Ik zie de NA wel verschijnen ![]()
Tis een beetje hoop goud allemaal,mischien een beetje afwisseling in de collectie door een stalen iets…
Of gewoon alles verkopen en Het horloge halen wat je écht wil hebben.
haha, dan mag ik nog wel wat eeuwen doorsparen haha
Je bent wel snel overtuigd door de meningen hier op het forum. 
Het was eerder een check van wat hier gedacht werd. Van de titus ben ik nog helemaal niet zeker dat die weggaat. De Zenith ga ik nog een week om de pols doen en kijken of hij weggaat.
De blancpain wil ik niet verkopen. Het klopt dat dit allemaal goud is, ik heb nog 3 andere horloges in mijn collectie waarvan eentje staal is en eentje two tone dus dat is wat staal…
Als ik ze alle drie zou verkopen haal ik er misschien vier duizend maximaal uit. Dan vind ik de blancpain en Titus samen mooier dan wat ik kan kopen voor dat geld.
Bij dat geld denk ik wel aan andere mooie klokjes zoals de reverso’s.
Met mijn budget kan ik wel altijd een lolex kopen!
Ook wel een echte hoor voor die 4K 
Dat weet ik, maar ik heb liever mijn blancpain over een rolex…
Ieder zijn ding natuurlijk.
Dan komt de submariner toch al inzicht met 4k…
Maar zonder gekkigheid, ik zou er tenminste wel 1 flipperen puur omdat ze wel allemaal erg bij elkaar in het vaarwater zitten. Er stond een mooie Tissot Navigator in de horlogemarkt of een Omega Chronostop. Wat diversiteit doet de verzameling altijd goed.
Het grappige is dat ik in mijn eerste post hier zei dat ik een submariner wilde kopen als grail. Sinds ik me meer in vintage ben gaan verdiepen is dat alleen wel veranderd…
Als er eentje weggaat, dan is het de Zenith.
Ik heb zowel de Tissot als de omega inderdaad gezien.
De chronostop is daarin wat interessanter vind ik zelf maar ook niet echt een horloge wat ik zou dragen.
Ik zat eerder aan een vintage cartier te denken…
Het klopt dat over het algemeen variatie zeker goed is, maar dan zou ik eerder het geld opzij zetten en sparen voor een klokje wat ik naast mijn blancpain echt zou willen hebben.
Ik hoef nu ook niet iets nieuws, maar ik vind het eerder zonde als van de 6 horloges die ik heb er maar 1 a 2 worden gedragen.
Dat heb je mooi in foto’s verwoord! een midsize opwindbare jlc zou ook zeker niet gek zijn!
Zeker omdat ik dan ook een mooi staal horloge in mijn collectie heb.
Dan moet ik nog wel een paar jaartjes sparen haha. Zelfs al verkoop ik de titus en de Zenith.
Bedankt voor het meedenken trouwens.