Inschrijven voor HF Cafe Stripalbum! (Let op, maximaal 300 stuks)

Alleen maar omdat @SuperC zijn producten overpriced? :joy:

11 likes

:joy:
Heerlijk dat bashen…

Maar toch even:

Waarom moet het nu zo zuur

Na het zuur komt het zoet😂

1 like

Lijkt me niet…lijkt me eerder op het niveau van een F1-pool met collega’s, daar ga je ook geen kansspel vergunning voor aanvragen.

edit: dit is inderdaad wel een openbaar forum…Wat mij betreft mag de maximale waarde van de hoofdprijs overigens best beneden die belasting grens blijven.

2 likes

53 likes

:joy: :joy: :joy:

1 like

TL3 is natuurlijk ook onbetaalbaar :thinking:

20 likes

Alleen als je dan niet gebanned kan worden…

Ik ga er voor. Mijn titel wordt “Hulp-Jur” en ik wil immuniteit

2 likes

In jouw geval valt hij samen: tl3 en een permanente ban :crazy_face:

17 likes

Haha ik denk dat daar best veel mensen flink voor willen betalen :white_check_mark:

Al weten we allemaal dat ik dan binnen het half uur terug ben vanuit India :sunglasses:

11 likes

Ik veeg net mijn mond af bij Kees Moet. Wat had je nou over een Speedy date?

organiseer het dan vanuit België heb je geen kansspel belasting.

3 likes

We zitten toch allemaal op de Kaaimaneilanden?

3 likes

Dat maakt niet uit… anders zou iedere organisatie dat doen.

Zoals Koen aangeeft. Wij willen graag aan de regels voldoen en dat gaan we. Verder is het niet zo ingewikkeld. Desnoods betalen we het stukje belasting voor de MP uit onze eigen zak.

4 likes

Heb je enig idee hoeveel dat zou zijn? Praten we over een paar tientjes?

1 like

30% van de waarde. Als we de waarde aanhouden waar Jaap hem voor verkoopt is dat 30% van 1650.
Dus 500. Maar kan mij ook voorstellen dat de waarde wellicht lager is van het horloge als we dat zouden wensen en we dan ook een stukje minder belasting hoeven te betalen.

2 likes

Gedeeld door 300 :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Wow oké… dat had ik niet verwacht. We hebben vast wel mensen hier op het forum die juridisch onderlegd zijn en wellicht iets kunnen adviseren.

2 likes

Het is toch vrij simpel? Als iemand die belasting niet kan of wil betalen, zoekt deze een goedkoper horloge uit bij de donateur. Tenminste, ik heb net begrepen dat dat mogelijk was toch?

4 likes

Als we dat zouden doen, dan zou dat betekenen dat we die 500 ten kosten laten gaan van het goede doel.

Dat klopt.

Maar ik stel voor dat we dit gewoon laten lopen en de winnaar samen met Koen, Jaap en ondergetekende er uit gaan komen :+1:

5 likes