Inscriptie Carnegie heldenfonds en even voorstellen

Dag allemaal,
Het wordt tijd dat ik me eerst eens voorstel. Ik hang hier namelijk best veel rond.
Mijn naam is Martijn, ik ben een beginnend verzamelaar van, en knutselaar aan horloges.
Het uurwerkvuurtje werd enkele jaren geleden aangejaagd met een Seiko SKA791P1, daarna een Tissot T-Touch. Hierna viel mijn oog op een Orient College waarna het hek van de dam was. Mijn verzameling is nog niet erg groot, maar groeit gestaag waarbij ook de knutselkunde langzaam vordert.

En dan het Carnegie heldenfonds. Bij toeval kwam ik hier een verhaal tegen van iemand wiens vader een horloge had gekregen van dit fonds. Via de zoekfunctie op de site kwam ik nog zo’n horloge met een inscriptie tegen van dit fonds. Mijn vader heeft ook zo’n horloge gehad als zestienjarige vanwege het van de verdrinkingsdood redden van een kind. Nu vraag ik me af hoeveel horloges met de inscriptie van dit fonds nog in omloop zijn (graag foto’s!) En stiekem, maar hoogst onwaarschijnlijk hoop ik dat het horloge van mijn vader boven water (onvermijdelijk grapje) komt.
Groet, Martijn

27 likes

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses::+1:

We zij hier dol op plaatjes, dus laat je horloges maar zien!:wink:

1 like

Van Harte welkom op dit gezellige forum!

Dat dacht ik ook toen ik jouw post las. :wink:

1 like

Welkom op HF Martijn en veel plezier en foto’s hier gewenst!

1 like

Dank jullie wel voor het welkom. De keuze van vanochtend.

6 likes

Riam, een radioactief rakkertje.

6 likes

Welkom :partying_face: ik kan je jammer genoeg niet verder hellen mbt je vragen.

1 like

De gedeelde favoriet op dit moment.

5 likes

Welkom!

1 like

Martijn, welkom op HF!

1 like

Welkom :wink:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hoi Martijn, welkom op het forum.

1 like

Welkom!

1 like

welkom

1 like

Deze bijvoorbeeld…of was dat degene die je gevonden had?

5 likes

Welkom Martijn!:+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Dit was inderdaad één van de twee. Zelf heb ik het politierapport waarop de onderscheiding van mijn vader gebaseerd was. Plus de reactie van het fonds waarin zij aangaven dat mijn vader koos voor een horloge boven een medaille (duh). Wat er ooit van het horloge is geworden is onbekend. Mijn onderzoekje is van na mijn vaders dood.

5 likes

Welkom!

1 like