Zeker niet lelijk, maar bij deze heb ik altijd het gevoel gehad dat ie wat teveel gehypet werd.
En dan is voor mij de lol eraf.
Super Squale in 38 mm.
Dat vind ik ook en dat maakt hem dan ook interessant
Mag er zeker wezen, moet ik eens een beetje meer in detail gaan bekijken. Tnx
Dit kan ook iets zijn: €1612
Uhuh. Is ook eentje die blijft “opvallen” in een collectie. Eentje die je er in één oogopslag uitpikt - wat best mag als aandenken aan een halve eeuw en dat effect zou ik nooit ofte nimmer ervaren bij een duiker. Ongeacht hoe leuk een Seiko, Doxa, Squale op zich zijn want daar is helemaal niks mis mee.
De Mido Multifort TV staat met mijn polsomvang in groot formaat (TV Big date) met stip bovenaan mijn lijstje. ik zeg doen.
Yema heeft mss in de jaren 90, begin jaren 0 een iets mindere (onder Seiko bewind) fase gehad, maar is nooit weg geweest. Niemand minder dan Richard Mille is er nog de baas geweest. Als je het zo strikt neemt kan je Breitling ook wel aan het rijtje toevoegen.
Ik ook
Ik zou voor de Mido Multifort TV gaan, zoals gezegd heeft die een eigenzinnig design dat zich afzet tegen je bestaande collectie. Hij stond al op je shortlist dus de aantrekking is er al. Hij is classy maar ook best sportief en hij komt onder budget binnen. En dat laatste laat ruimte voor een leuk weekendje weg, uitgebreid uiteten of nog een horloge
Ruim inderdaad, als je wat rondkijkt.
Mido Multifort TV 35
€942
https://chrono24.app/mido/mido-multifort-tv-35mm--id36459476.htm
Vrees dat ik daar heel snel op uitgekeken zou zijn.
Te veel toolxatch en beetje saai.
Je hebt nog een heel leven voor je, vandaar.
Zoals ik al schreef in mijn topic: merlen die ooit dood en begraven waren en dan kunstmatig terug tot leven zijn geroepen… Een no go…
NG is daar een perfect voorbeeld van.
Mido Multifort met stip!
Eigenzinnig design en geen 13 in een dozijn model, ook de hierboven getoonde Hamilton als Navitimer kloon ziet er goed uit!
Wat vind je van de Oris big crown pointerdate, in 38mm. Zit list ietsjes boven je budget, maar bij Oris moet het wel te doen zijn om er binnen uit te komen.
Ik ben het eens met @Kad en @HeinW, jij zoekt een Oris BCPD en dan de Cervo Volante variant. Met 38mm en 46,3mm lug-to-lug draagt deze uiterst comfortabel. Ziet er prachtig uit, casual sportief netjes maar niet dressy. Kan op allerlei soorten leer of een mooi aftermarket BoR.
Zouden we doxa daar ook niet onder moeten zien?
De sinn 556 die hier boven werd voorgesteld lijkt ook wel aan jouw voorwaarden te voldoen.
Ik ben een sucker voor de 556i van Sinn, ook verkrijgbaar met blauwe plaat.