Had je trouwens gezien dat er op chrono24 een vintage Airain te koop staat voor ongeveer de prijs van een nieuwe? Houd je nog geld over voor het onderhoud de komende jaren
Dat had ik niet gezien, mooie en goede tip!
Hou jullie wat op de hoogte in de zoektocht. Eigenlijk is vrijwel alles wel afgeschreven inmiddels, enkel JLC zit nog in mijn hoofd en IWC. Vorige week een IWC gepast van een bekende:
Dikte viel me wat tegen maar niet zoveel dat ik het horloge niet meer zou willen, sterker nog: ik was wel enthousiast over het horloge.
Aankomende vrijdagmiddag ga ik richting Antwerpen om daar eens langs de bekende horlogewinkels te gaan om te zien of ik een aantal JLC’s kan passen, misschien zelfs het horloge wat op mijn verlanglijst staat momenteel.
Wellicht valt een Master Ultra Thin nog eens binnen het budget of ik leg wat bij, die wil ik ook nog eens passen.
Ben dus wel redelijk afgestapt van het idee van de chrono met een zwarte wijzerplaat. Daar vind ik gewoon te weinig mooie exemplaren om iets te gaan ondernemen.
Valt me ook best op dat 5k eigenlijk een soort niemandsland is tussen de modellen die ik mooi vind. Meer mensen met dat idee?
Wel zo mooi om een sluitend antwoord te geven op mijn eigen topic, heb dit horloge besteld.
De omzwervingen hebben me langs de Type20’s geleidt, langs wat IWC’s, en nog wat verder van het pad, maar ik bleef bij dit horloge uitkomen.
Jullie zien de NA wel verschijnen, allen dank voor de adviezen!
Goeie keus! Zeker omdat die continu terugkwam in je zoektocht!
Mooi! Understated chic.
Het lijkt wel een Grand Seiko
Lekker hoor, ben benieuwd naar je NA topic👍
Is dat een compliment of hoe moet ik het zien?
Up to you!
Erg mooi horloge, geen chrono geworden maar die heb je al genoeg