Inspiratie gezocht zomerse knallert inmiddels gevonden

Hoooi,

Ik hoor je denken, inspiratie? Man je zit op een horlogeforum kijk f een halve dag rond of gebruik die zoekfunctie nou eens.

En dan denk ik, ja jongens dat heb ik allang gedaan en ik heb lang getwijfeld of ik dit topic wel wilde maken maar nu kan ik niet anders meer dus bij deze. Ik ben de afgelopen weken constant bezig geweest met zoeken, ik weet het even niet meer.

Ik wil naast m’n vostok collectie ook een “normale” collectie opbouwen (ik denk een 3 piece, ook budget), ik heb er al 1 das de casio ga2100 all black maar daar wil ik nu wat bij kopen, iets met kleur, iets wat in je gezicht springt, iets wat geaccepteerd wordt door dit forum zodat ik er echt bij kan horen.

Ik was in de race voor een dan henry 1970 duiker:

Maar die race is klaar, ik ben laatste geworden. Je schijnt bij dan henry alleen met credit card te kunnen betalen en die heb ik niet, en ik heb geen zin om bij anderen te schooien om hun cc te lenen, dus ik geef me gewonnen. Na lang twijfelen had ik het horloge gevonden maar dat gaat m dus niet worden en nu zit ik midden in een mental breakdown.
Dus nu zoek ik iets wat er op lijkt:

• een horloge wat je prima elke dag kan dragen( dus geen enorm dikke klatser ofzo)
  • ik moet er mee kunnen zwemmen (minimaal 100m dus, voor de zomervakantie die niet door gaat) mag dus ook gewoon een duiker zijn hoor.
  • een frisse wijzerplaat, een lekker kleurtje ( ik twijfel over geel, daar ben ik nog niet uit)
  • niet groter dan 42mm, ik heb vrouwenpolsen, kan ik niks aan doen, het is nou eenmaal zo.
  • budget zal zo’n 400 euro zijn, liefst minder en nee ik ga niet doorsparen voor een rolex. ( ik zou ook wel 2 horloges willen halen voor die 400 maar dat bespraar ik jullie. Zo wilde ik dus ook 2 dan henrys kopen… afijn niet boeiend)
  • horlogeforum approved, ik wil aanzien met mijn nieuwe horloge van een paar 100 €€
  • ik had nog een punt maar die ben ik vergeten.
  • oh ja, je mag me een gebruikte aanbieden maar ik ben een 1e klas twijfelaar dus ik kan je niet beloven of ik meteen toe hap.

Voorderest ben ik niet heel kieskeurig geloof ik

Enkele voorbeelden die ik wel tof vind:

Haha das geen duiker maar als je een vol gouden bulova ss wilt aanbieden voor 400 dan hap ik wel meteen.:innocent:

Je zou zeggen, kies er dan 1 van uit de bovenstaande voorbeelden, maar alleen die seiko prospex valt binnen het budget geloof ik(2ehands), en ik zie door de bomen het bos niet meer dus ik ben vooral benieuwd wat er nog meer te halen valt.

Als dank voor jullie tomeloze inzet krijgen jullie allemaal een foto van een taart als ik die weer eens aan het opeten ben👍

13 likes

Alstu:

5 likes

Iemand riep zomer? :sunglasses: :beach_umbrella:

Edit: Sorry lees nu pas over je budget wens. Die laatste telt wel mee. :rofl:

6 likes

200 piek op Amazon.

9 likes

Deze dan, valt binnen het budget

7 likes

Een rolex natuurlijk.

Oh, sorry.

1 like

Hier met je Bulova!

2 likes

Ook met bracelet leverbaar.

3 likes

3 likes

Kijk eens in het blauw !
Staat daar niets bij?

5 likes

Niet ‘helemaal’ het juiste prijssegment, maar misschien ter inspiratie

3 likes

Als jij die voor € 400,- wil verkopen, graag!

:rofl:

1 like

4 likes

Met 1000 euro verzendkosten :crazy_face:

Maar budget overheen gelezen. Dan zou ik voor een Seiko Turtle gaan of Citizen NY0040 Promaster.

2 likes

Lol, geen probleem. We hebben hier zelfs speciaal n EHBO lijstje voor in t FAQ

1 like

Al genoemd, maar ik doe het nog een keer omdat ik hem zelf zo leuk vindt, de Citizen NY0040-17LE. Die draag ik net zo graag als mijn GS.

Ik weet alleen niet waarom ik weer naar veel duurdere Seiko duikers zit te gluren :rofl:

4 likes

Zomers :white_check_mark:
Knaller :white_check_mark:
Groter dan 42mm :x: maar draag niet heel veel groter dan een SKX
Budget 400 euro :x: beetje doorsparen en je bent er

4 likes

Die ga ik onthouden, bedankt!

Verkoop mij die omega voor 400 :heart_eyes::heart_eyes:

Die had ik ook al in mn hoofd, maar die vind ik wat minder om “nornaal” te dragen zeg maar

Ik vergeef het je, het blijft natuurlijk lastig :slight_smile:

Ja das dus wel heel erg tof he, jammer van de prijs :sweat_smile:

Jij fixt wel f een vriendenprijs voor mij toch?[quote=“PowerReserveFan, post:17, topic:312002”]
Ik weet alleen niet waarom ik weer naar veel duurdere Seiko duikers zit te gluren :rofl:
[/quote]

Eigenlijk moet die er ook gewoon komen :thinking: als extraatje

Je had me bij zomers

Sshhtt

Ik ben met iemand aan het privé berichten :smirk:

1 like