Inspiratie gezocht zomerse knallert inmiddels gevonden

Die is dan ook schitterend :innocent:

En wel felle lumen, als je net uit de zon komt tenminste. Of zoals mijn vrouw eens opmerkte “Hey wat leuk, die heeft lichtjes”.
Of de lumen ook een hele nacht volhoudt heb ik nooit getest.

2 likes

Een echte RLC :rofl:

Mooi ding hoor.

4 likes

Ik ben stiekem ook wel een beetje fan van @RLC

Ja tof he! Volgende week komt ie binnen, kan niet wachten :smiley:

Haha jij kan het weten!

Daar heb ik me nooit zo druk om gemaakt eigenlijk, ik vind het leuk om eens in de zoveel tijd op te lichten, en ik vind blauwe lume mooier dan groene :sunglasses:( althans ik zag in een filmpje dat deze blauwe lume heeft :sweat_smile:)

3 likes

Als je Aliexpress durft te proberen ik vind die wel tof in het oranje. Overweeg hem zelf ook.
Maar goed misschien is het niets voor je, maar er zit hetzelfde uurwerk in als je Henry.
Je kan natuurlijk ook de originele SKX kopen maar dan heb je hardlex en zo. Ik vind de Heimdallr juist chill omdat hij één een beter uurwerk erin heeft en twee saffierglas. Het is een upgrade.

De nieuwe of de oude? :yum:

2 likes

Ik vond/vind het allebei wel wat hebben :sunglasses:

1 like

Voor 400 had ik je Oris wel overgenomen :wink:

1 like

Dat is ook een heel mooie keuze :ok_hand:

1 like

Tuurlijk! Is het een cadeautje? Tasje erbij? :crazy_face:

2 likes

Stuur maar een tikkie, gaan we regelen hahah

2 likes

Kies maar :slight_smile:

2 likes

Dit vind ik wel wat voor naar het strand.

6 likes

Je wil toch een kek zomers horloge? Een oude Bulova is niet echt geschikt voor aan de waterkant (zwembad/meer/strand etc) :scream:

Lekker een mooie Seiko nemen joh👍

Ow ik lees nu pas dat het een RLC geworden is? Wat is een RLC? Chinees microbrand? :shushing_face:

1 like

Ziet er een beetje goedkoop uit :thinking:

@RLC is een forum baas

RLG atlanticus is het merk en model van het horloge

Dat vond ik nou ook😃

2 likes

Te koop in het blauw. In je budget, fris (?) blauw, 42mm, 300m waterdicht.

Foto van het net - mijne staat dus te koop :slight_smile:

ik heb een Seiko Save the Ocean, heerlijke knaller is dat en binnen je budget. Ga voor die!!! En met een paypall account kun je zonder cc ook in het buiteland kopen!

Edit: je had al een keuze gemaakt zie ik nu pas.

1 like

Die nieuwe manta ray is ook erg fraai.

3 likes

ja inderdaad…

1 like

Ik heb paypal maar dan moet het wel een optie op de website zijn :upside_down_face:

Alsnog bedankt voor de inspiratie, elk horloge kan tegen verzendkosten naar mij opgestuurd worden, no problemo

2 likes

Tof horloge!

1 like