Inspiratie gezocht zomerse knallert inmiddels gevonden

Ik heb paypal maar dan moet het wel een optie op de website zijn :upside_down_face:

Alsnog bedankt voor de inspiratie, elk horloge kan tegen verzendkosten naar mij opgestuurd worden, no problemo

2 likes

Tof horloge!

1 like

De Orient Kamasu. Groen, rood, blauw, zwart, het kan nondeju allemaal voor 260 ballen.

Kudt. Je was me voor. Eensch!

Kamasu dus.

2 likes

Te laat. Er is een RLC gekocht.

Denk wel dat ik zo een Kamasu bestel.

3 likes

Ik vind die in het groen wel mooi :+1:

Oh man, nu heb ik voor altijd een eigen RLC

2 likes

Wat is een @RLC?

Een zwarte MM300 is toch geen zomerse knallert van 400 ball’n? Que?

1 like

Jonguh. Even je best doen @Fate_Amenable_To_Change

Klik ff op pijltje omhoog in de quote :stuck_out_tongue:

1 like

Sorry man, ik had 'm gemist. Wist ook niet dat Ralph een eigen horlogetoko begonnen was. Lekker kleurtje wel. :+1: Leuk hoor, @FlyingFox

2 likes

:scream:

Oeps mission failed :wink:

1 like

Volgens TS mocht een gouden Bulova ook. Wat er aan de waterkant voor de rest mee gebeurt kan misschien maar beter ook aan de waterkant blijven…
Aan de andere kant, ge wit it ok maar ooit nooit nie; misschien zwemt TS er straks wel zo bij:

1 like

Ralph is van alle markten thuis :sunglasses:

Ik zou denk ik niet eens durven zwemmen met een patek om m’n pols, stel je voor dat ie nat wordt

Klopt, een gouden bulova mocht ook maar ik ben geen fan van de diamantjes :slight_smile:

3 likes

Hele prima keuze! Weinig mis mee, alleen zoals je zelf al zei, die kroon. Hij draait door als je hem vast wil draaien. En verder loopt 'ie iets van een half minuut per dag te snel.

En wat vind je van deze? Of moet het een automaat zijn? Is 43 mm maar draagt kleiner

2 likes

Ben al lang aan het denken aan een rode Kamasu. Even op Amazon gaan kijken:

Meteen besteld.

Die vind ik wel erg sjiek, automaat is geen must :slight_smile: welk referentie is dit?

1 like

Citizen Promaster BN0193-17E. Die van mij mag weg :slight_smile:

1 like

Ik heb al een aankoop gedaan maar alsnog bedankt!

2 likes

Willen we natuurlijk wel weten wat het is geworden :smiley:

Deze​:smiley: ik zal de titel ook even aanpassen. Had een paar posts geleden al mijn keuze laten zien :smiley:

4 likes

Kende dat merk niet, maar heel leuk ding, zeker lekker zomers ! :sunglasses:

1 like