Deze al in het echt gezien?
Vind deze kast beter gepast. Die cocktail is gewoon echt ietsje te groot.
Nee dat niet, dat zou ik zelf ook niet willen. Maar ik ga wel op gesprek bij twee bedrijven waar men wel in pak loopt. Dan wil je zelf niet underdressed zijn vind ik.
Niet houden is een groot woord. Ik begin er wel langzaam naar toe te groeien haha. Die Seiko Cocktail heeft me altijd al geboeid sinds ik foto’s heb gezien van @Sat. Vandaar dat ik die ben gaan passen en die stelde me echt niet teleur. Maar ik wil ook gelijk weten wat er nog meer is, want wie weet zit er iets tussen wat ik echt mooi vind
Persoonlijk ben ik niet van de Romeinse cijfers. De kast spreekt me wel erg aan.
Nope, ik ga weer terug om te kijken of ze die hebben!
Zou er een in de tank style zoeken, altijd dressy, voordelig terwijl deze er vaak duurder uitzien en je hebt deze niet in je collectie zitten (anders was je nu niet op zoek )
Keuze is reuze net zoals het budget, go for it
Deze is mooi zeg
Op ten2two staat een leuke hamilton dresser. Binnen budget, dus dan heb je nog geld over voor een sportschool abonnement voor die extra kilo’s.
Dan hoef je wellicht ook geen nieuw pak te kopen en kan je het budget oprekken.
HF zou HF niet zijn als we niet zouden zeggen oprekken dat budget en een mooie vintage omega seamaster aanschaffen. Bijvoorbeeld een seamaster 600?
Ben ook geen dresswatchtype. Maar het enige ‘dressy’ horloge dat ik ooit zou overwegen is deze. Wel budget ‘beetje oprekken’.
Mooie maat, no date, lekker strak vormgegeven en echt mooie vormen. Bovendien zou deze, zeker op leer, voor mij dressy genoeg zijn voor wat voor gelegenheid dan ook.
Maar, als je dan toch voor iets echt moois gaat, kun je misschien nog beter 'ns kijken naar deze. Schitterende vormen, details en overall afwerking, ook weer mooie maat (39mm) en 100m WR (toch best handig).
Volgens mij ga je deze horloges, zelfs als je oorspronkelijk niet zo’n dresswatchliefhebber was, ook na je sollicitatie, echt wel blijven dragen. Beide zijn heel goed zowel netjes als casual te dragen. En je kunt, lijkt mij dan, beter wat meer geld uitgeven aan iets echt moois dat je altijd kunt en wilt blijven dragen dan even iets kopen voor één gelegenheid, dat daarna voornamelijk in de horlogekist blijft liggen, omdat 't eigenlijk niet je ding is. Veel succes met de sollicitatie en we horen wel hoe het ging!
Deze mag niet ontbreken in het rijtje aanbevelingen.
Dit is de automaat die iets boven je budget is.
Maar een quartz is wel naar je wensen.
op wat voor manier is dit dan een dresser? zelfde als een duiker bij een pak, men vind het “OK” omdat het dan een rolex is, maar staat nog steeds voor geen porum, al ben je een NBA speler, en dit is een deep sea
voor rond de 500,- zijn de meeste horloges al voorbij gekomen, Tissot Visodate is een erg mooie, de presage series
het merk Mido, wat minder bekend heeft ook mooie horloges, bij een altherr of olfert vaak wel in de aanbieding, de baroncelli serie vind ik wel geslaagd als dresser
Van Certina zijn vaak ook wel mooie aanbiedingen te vinden, al vind ik ze zelf vaak iets te generiek
Een dresser draag je op leer, niet op RVS.
Maar als een dresser niet echt je ding is zou ik voor een iets minder dress en meer sportief gaan zoals de diverse voorbeelden hierboven.
Dan heb je er na je sollicitatie ook nog iets aan.
Voor het geval je op de PRX reageert…
Is inderdaad een ‘sports’, maar dan mogen we dus ook geen Royal Oak of een Nautilus onder een pak dragen?
Een duiker gaat natuurlijk nooit bij een pak.
Persoonlijk vind ik een PRX prima kunnen… noem het maar een sportieve dresser.
haha ja als het goed is ga je er na je sollicatie werken wel leuk om dan ook een horloge te hebben voor werk
Ik zie in dit topic te veel stalen banden. Dus het zijn geen pure dressers.
Met jouw budget, en als je klaar bent voor een echte dresser, zou ik altijd voor een mooie vintage Omega gaan.
Edited wegens waarheid in volgende post. Haha
wel grappig dat je “ik zie geen leer” post recht onder een foto van een horloge met een leren bandje
Ik heb de blauwe gepast. Ik vond hem wel iets aan de grote kant.
Laatst stond er een vintage KS te koop in het blauwe. Ik wordt inderdaad ook steeds meer aangetrokken tot dit soort modellen.
Ben al lange tijd verliefd op een Constellation C-Shape met fluted bezel en linnen dial… maar dan moet het budget wel heel erg opgerekt worden
Deze ga ik wel even onthouden. Het rustige uiterlijk spreekt me erg aan! Thanks!