Inspiratie voor een nieuwe diver?

Wachten op de 40mm Seamaster no-date? Tot 40mm is je keuze wel enigszins beperkt.

2 likes

Maar zijn manier van denken is wel goed.

Echte duikers hoeven niet veel te kosten. Dan heb je nog budget over voor een mooi horloge.

2 likes

Je noemt drie duikers op die nogal verschillend zijn in een behoorlijke ruime prijsrange,

Wat vind je echt mooi en wat vind je belangrijk in een horloge? En heb je dan liever twee horloges van 4-5K of liever 1 van 10k?

1 like

Ik heb op dit moment een Breitling SuperOcean GMT 41MM en die vind ik eigenlijk net een fractie te groot.
Daarnaast ooit een Breitling Superocean 36mm gepast maar die was te klein.
Vandaar deze specieke range wetende dat ik daarmee veel divers buitenspel zet.

7 likes

SeaQ :green_heart:

12 likes

Dus een Breitling Chronomat GMT 40.

1 like

Inderdaad het zijn verschillende horloges die ik allemaal op hun eigen manier mooi vind.
Ik ga alleen alle kanten op dus vandaar deze post ter inspiratie.

Ik zou graag 1 diver willen toevoegen aan de collectie en heb een budget tot 10k.
Als ik een diver haal van 5K dan is het niet mijn bedoeling om van die andere 5k een ander examplaar te halen :stuck_out_tongue:
Echter is een 10k horloge niet per definitie mooier dan een 5k horloge in mijn ogen.
Minimum van 4-5k wel om bepaalde merken en micro brands uit te sluiten, vandaar de nogal brede price range.

1 like

:heart_eyes:

1 like

Ok dan:

20 likes

Die seaq is heel gaaf en iets wat je niet vaak ziet.
Sub is altijd goed maar zal iets boven budget zijn

Planet ocean en bijv mijn tudor ( is 41mm op papier maar in werkelijkheid meer 40) zijn ook mooi maar kosten ook de helft.
Dus gaat dat je dan brengen waar je naar op zoek bent? Met zo’n brede prijs range krijg je nogal wat verschillen

9 likes

Ja, toch?! :wink:

Ach, ik heb er momenteel 5. Is goed mee te leven, hoor! :crazy_face:

100m WR. Dus het zou kunnen. :person_shrugging:

Maak het een uitdaging om deze op te duiken.

3 likes

Een Superocean GMT 41mm?

Ken ik niet… graag een foto aub!

Denke als die 41mm te groot is, is veel te groot!

Dan ga je al gauw richting 38-39mm

Tudor BB 58

Een Sub heeft 40mm en een L2L van 48mm…

Een Planet Ocean van 43,5mm heeft een L2L van 49mm…. Is alles een geheel van alles! Just perspective!

1 like

16600 zou ik zonder twijfel kiezen

4 likes

Makkelijk zat

10 likes

Hele mooie limited Seiko duiker. Voldoet aan al je eisen.

20 likes

Ja ben ook meer benieuwd wat er hier voorbij komt aangezien ik nog niet heel lang in de horloges zit. Ken dus niet alle mogelijk opties/merken

Ruim binnen budget en eigen smoel :wink::ok_hand:t2::swimming_man:t3:

23 likes

Als de keuze om deze drie gaat zou ik op 1 de sub zetten dan de BP en als laatste de Tudor.
Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die maar niet kan wennen aan die foeilelijke uren wijzer van de Tudor? Vandaar de derde plaats.
Zou als 4e optie overwegen zoals al eerder is aangegeven een Omega sea master.
Succes met de keuze!

1 like