Intern gevecht met jezelf

Volgens mij lees je dan juist niet. Als je bredere polsen hebt dan zijn kleinere klokjes niet echt geweldig om te dragen. Waar je de SKX007 vandaan haalt weet ik niet, maar die wordt nergens genoemd?

2 likes

Nou volgens mij gewoon aan mā€™n onderarm
:slight_smile:

3 likes

Toppie die Breitling, wil wel hebben.

1 like

Als je kids niets tekort kom, mag je jezelf ook een keer verwennen. En als je het doet, doet het dan goed. Breitling dus.

1 like

Plus hij is 42mm

1 like

Vaak worden vintage horloges als ondraagbaar neergezet omdat ze te klein vallen op een grote pols en dat klopt in veel gevallen wel,maar in geval van de Breitling denk ik dat dat een beetje vertekendt omdat deze net zo groot is als een 007 maar deze door zijn kastvorm veel kleiner lijkt.

Dit was ook direct mijn link tussen de 2 horloges,want ik zie hier maar zelden de opmerking dat de 007 te klein is.

Ik geef je absoluut gelijk dat op een 18cm pols,een 38 mm wel erg klein wordt.

1 like

Ben benieuwd wat je gaat doen als je er een van de twee aanschaft en je wasmachine gaat stukšŸ˜œ

1 like

Ben niet vaak voor een Breitling maar in dit geval duidelijk de mooiste.

1 like

De breitling is een prachtexemplaar. Dus als je tussen 2 horloges moet kiezen zeker de breitling.
Als je het in je Kids wil investeren, ook goed, maar een drone is niet echt een investering.
Neem ze dan liever voor enkele dagen mee ergens leuk naartoe. Misschien geen financiƫle investering, maar wel een leuke ervaring en herinnering.
Just my point of view!

1 like

Super breitling! Zeno niks, die 6 gaat echt te ver.
Zie steeds meer super mooie breitlingsā€¦
Telkens als ik een nieuwe vintage breitling aanwinst tegenkom denk ik 'geweldig mooi, waar is het dan zo misgegaan?

Wat betreft een drone, dit is investering in les voor de kinderen. Veel plastic veel geld 2 seconden lol altijd stuk zonde van het materiaal: koop een mooie klok voor 100 jaar en geniet elke dag! :slight_smile:

1 like

Als je een Seiko (instap, geen mm of gs) moet verkopen om een Breitling te kunnen kopen dan moet je het niet doen!

Dan moet je doorsparenā€¦

Dan is de Breiling geen 40, maar 42 mm.

Daā€™s wel een rare 007, die zijn namelijk 42 mmā€¦

1 like

In ieder geval geen Zeno. Merk spreekt mij totaal niet aan en voor die prijs is er heel veel anders mogelijk.

1 like

Ik ben niet zo een flipperaar, ik zou mā€™n seikoā€™s houden en doorsparen. Maar ieders situatie en wensen zijn anders, dus doe wat voor jou t beste Is.

1 like

Oh kan hoor ā€¦ik had die afmetingen van de skx007 op een site gevonden en niet verder gekeken of dat wel klopte.

Deze dus.
http://divewatches101.com/seiko-skx007-dive-watch-for-men/

Heeft die persoon zeker niet goed gemeten. :wink: