Lijkt me heerlijk inderdaad om door al die bakjes en zakjes heen te gaan.Ik zag al een zakje met omega onderdelen, seiko glaasjes, allerlei stalen banden en bakken met bakjes met kronen, veren etc… Ik heb dit weekend wat te doen
Oee leuk leuk Benieuwd wat er tussen zit.
Haha, ik ook! Zag ook al wat stalen seiko banden, een oud vijfje, een quartz uurwerk met wp maar zonder kast etc. Zal tzt alles van seiko wel eens bij elkaar leggen en jou om raad vragen (als dat mag)!
Hoi Floris, ja die heb ik inmiddels gevonden, ze zijn wel gebruikt, maar het meeste lijkt aanwezig. Indien interesse, stuur maar even een pm, dan zal ik morgen wat extra foto’s maken.
Benieuwd welke stalen Seiko banden er zijn.
Dit was een andere dan. Maar met terug werkende kracht weet ik wel zeker dat dat dezelfde praktijken zijn. Hopelijk hebben ze daar niemand mee te pakken. Nogmaals, dank voor de heads up. Ik ben toch geregeld op jacht op MP naar tooltjes en ik pas dus wat beter op nu.
Graag gedaan! En altijd leuk om te speuren. Fijne avond verder.
Met gereedschap om draad te trekken van Bergeon hebben ze het ook geprobeerd. Eerste keer met een Nederlandse bankrekening voor overschrijving. Dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Als u dit rekeningnummer wil hebben voor eventuele aangifte, geef maar seintje (zal wel met geldezels zijn, alhoewel ik twijfel of ze echt geavanceerd zijn).
Dat is goed. Ik stop hem gewoon bij de aangifte. Bedankt!!!
Kijk uit! Weer 1
Gisteren was het Laura
Opa had meerdere dochters dus
Jup, bij mij ook. Maar mochten mensen overhaast willen toeslaan.
En die vechen om de erfenis
Mijn bericht van gisteren is verwijderd.
Hallo,
Dit is een automatisch bericht van Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges. Je bericht is verwijderd.
Je bericht is gemarkeerd voor aandacht van een moderator: de community vindt dat iets in het bericht handmatige interventie door een medewerker vereist.
Het was gevlagd en we hebben het verwijderd.
Click to expand removed post
Check voor de zekerheid nog even onze regels community guidelines.
Dank!
Apart
Ik heb m voor de zekerheid ook maar gemeld… op hoop van zegen…
Ze zijn weer bezig hoor.
Zoek deze even op: Draaibank horlogemakers
Gerard antiek heet hij.
Ik kan de link ook wel plaatsten, maar die is al twee keer eerder verwijderd.
Kunnen we binnen het forum geen meldpunt maken?