Investeren of Doorselecteren?

Niet mee eens! Een kleur specifiek voor dames of heren is achterhaald. Ik vind dit een mooie kleur. Nu ben ik sowieso wel een liefhebber van net iets afwijkende kleuren vergeleken met de standaard kleuren.

4 likes

Het blijft persoonlijk, het is logisch om de niet dragers weg te doen en daarmee een (potentiƫle) drager aan te schaffen. Maar als de niet drager een emotionele waarde heeft zeg ik houden. Omdat dit horloge niets meer kost en het geeft altijd een goed gevoel het te zien zonder het te dragen.
Spijt komt altijd achteraf…
Succes met jouw zoektocht naar een nieuw uurwerk en vergeet nooit de waarde van wat je hebt.

Investeer in een topper die is wat nu helemaal jouw smaak is. Als je die enkele maanden hebt en het blijkt de juiste te zijn dan komt vanzelf het besef dat je de andere liever kwijt bent. Dan kan je nog verkopen. Zo ging het een aantal jaren terug bij mij in ieder geval. En die topper hoeft niet zozeer in een andere prijsklasse te vallen hoor. Dat was bij mij ook niet het geval.

Prima keuze. Gaat er nog wel iets nieuws komen?

1 like

Misschien dat er op termijn iets nieuws komt, ik ben eerst hier wel even zoet mee en mijn volgende komt er natuurlijk nog aan.

Weg ermee en door!

Genres sparen doe ik zelf niet aan. Ik weet niet of jij dat wel wilt, maar liever 3 dresswatches die ik top vind dan een dresser, flieger en duiker omdat t moet.

2 likes

Ik zit nog redelijk aan het begin van mijn reis dus ik wil het eens proberen om te kijken hoe het bevalt.

Ook geen probleem mee om 3 horloges in dezelfde categorie te hebben als het goed bevalt :smile:

Tuurlijk, bedoel meer te zeggen dat je je niet moet laten leiden door het soort rare verzamelsystemen van anderen.

Sommige mensen verzamelen kleuren, types, jaartallen, merken, ouwe puinzooi.

Misschien past dat bij jou. Misschien niet. Volg jezelf.

Is dat geen experimentele fase waar we allen door moeten? En sommige genres blijven plakken, andere niet.

1 like

Neu.