Invicta fabriek “eindelijk” gevonden

Hallo allemaal!

Sommigen van jullie kennen waarschijnlijk wel de plaatjes waar de oorspronkelijke Invicta fabriek op afgebeeld staat. Kwam net een advertentie tegen met daarop het adres. En… ja op Google maps ziet het er verdacht hetzelfde uit.:joy:

Ok sorry, kon ff niet laten om dit hier te plaatsen.:joy::joy::joy: Nu wil ik op vakantie naar Zwitserland om dat pand te kraken.:joy::joy::joy:

83 likes

Oh oke. Nou mooi, leuke middag voor jou dan.

20 likes

Wil jij mij helpen om mij Zwitserland binnen te lootsen?:upside_down_face:

Natuurlijk is zoiets leuk. Was in de veronderstelling dat dit gebouw platgelegd was. Ben benieuwd of aan de binnenkant nog verwijzingen zijn naar haar vroegere horlogemakers verleden…

2 likes

een paar halfvergane mutsjes en laarsjes van de kaboutertjes die ze vroeger in hun uurwerken stopten om ze te laten draaien?

5 likes

Zou kunnen .:joy::joy::joy:

Aan de extra verdieping te zien gok ik dat dit gebouw enige tijd geleden is verbouwd to flex office.

Denk dat er weinig tot niks van het Invicta verleden overblijft.

1 like

Kijk even naar de datum die boven de deur staat :wink:

2 likes

Heb verder op adres gezocht. Het is nu een soort hotel begrijp ik. Ook al e-mail gestuurd met mijn vraag omtrent horloge verleden.

1 like

Die had ik nog niet gezien. 1837 :joy::joy::joy:

5 likes

Het oude Invicta heeft weinig met het nieuwe Invicta te maken. Maar leuk dat je het oude pand van het oorspronkelijke Invicta hebt weten te traceren.
Het huidige Invicta headquarters ligt in Miami en de fabriek waarschijnlijk ergens in China.

afbeelding

9 likes

Ze schijnen 4 fabrieken/werkplaatsen te hebben.

Op uitnodiging van S&C een snoepreisje naar de huidige Breitling fabriek, waar een tussenstop gemaakt werd bij de oude. :slightly_smiling_face:

6 likes

Geweldige actie weer, alleen om deze reden hou ik er een in mijn verzameling :innocent:

1 like

Het is u gegund, maar wie gaat dat betalen? :rofl:

p.s. ondergetekende heeft meermaals dit soort reisjes meegemaakt, maar dan m.b.t. wijn en of Porsche :innocent:

2 likes

Super leuk man! Is de oude nog in gebruik?

Ik ben nog niet zo vaak op pad geweest. Hoop dat dit ooit nog gaat gebeuren. Zwitserland staat op mijn lijstje. Naast landen zoals Japan, Amerika en Curaçao.

3 likes

Uiteindelijk de consument zoals bij alle promoties en reclames :slightly_smiling_face:.

1 like

Nee, niet meer

1 like

Dat gaat u vast nog wel lukken :innocent:

1 like

Waarvoor wordt dat pand dan nu gebruikt?