Invicta fabriek “eindelijk” gevonden

Geen idee, lag er vervallen bij :slightly_frowning_face:

1 like

Leuk voor je, @Chillekasper. :sunglasses:

1 like

Je bent een echte Fan!

3 likes

Dankjewel :smiley:

2 likes

Is daar ook een horlogefabriek?

2 likes

Nee heb het over vakantie locaties :joy:

1 like

goed gevonden… !!!

1 like

Wat ik online niet allemaal tegenkom.:joy:

Momenteel schijnt het geen kantoor te zijn als het goed is. Maar een museum.

4 likes

Mooi dit, altijd leuk om dit soort digitale amateurarcheologie te volgen :slight_smile:

Ga vooral eens naar Zwitserland, is een leuk land om te bezoeken. Ik was er laatst nog. Je betaalt, maar wel voor kwaliteit!

1 like

Inderdaad. :wink:

Ik vind het zelf ook leuk om dit soort dingen uit te zoeken. De taal maakt het lastig. Ben heel erg bekend met Nederlandstalige archieven… met name tijdens mijn studietijd heb ik uren lang op het net dingen moeten uitpluizen. Nu ben ik die Zwitserse archieven aan het afstruinen.:joy:

Heb helaas geen geld om naar Zwitserland te gaan ben ik bang. Misschien wanneer ik met pensioen ben…

1 like

afbeelding

4 likes

Ik ken het, ik heb Zwitserse voorouders. Is wel pittige materie Haha

1 like

Geweldig! Ben jaloers! :wink:

1 like

Een tijdje geleden was je nog op zoek naar een horloge voor je verjaardag en dat mocht 3k kosten. Wat is er gebeurd?

1 like

Ik denk dat een vakantie met vrouw en twee kinderen (die niet gratis mee mogen) bij elkaar meer dan 3k zal kosten.

Nu wij toch hier over hebben. @plp heb jij aanhang zoals vrouw, kinderen, hond of poes?:joy:

Een respectabele 18cm en een hond.

5 likes

Te lang geleden om aanspraak te maken op zo’n mooi felrood paspoort helaas :crying_cat_face:

1 like

Maar hoe luidt het adres dan?
Misschien kijk ik met mijn neus maar ik zie het nergens.

Overigens, Nederlanders zijn op het ogenblik niet zo welkom in CH. Ze mogen bij aankomst meteen in quarantaine.

1 like

Mijn excuus! Ik denk dat ik dit berichtje per ongeluk gemist heb! :flushed:

Avenue Leopold-Robert 109

Sorry @Maurits maar hierbij alsnog!

Voordat ze hier hij fabriek neerzette had Picard een werkplaats bij de Rue Leopold-Robert 24. Ik ben een hele tijd op zoek naar oude foto’s hoe dat er uit heeft gezien. Kan helaas niks vinden… is ook lang geleden Invicta zat dat tot begin 1900.

Dit is enige wat ik heb kunnen vinden:

2 likes