Invicta fabriek “eindelijk” gevonden

Dat ze dat toen ook niet gewoon op het internet hebben gezet :woozy_face:

2 likes

Ergens een airbnbtje huren, en er met de auto naartoe rijden. Als iedereen gevaccineerd is heb je daar geen omkijken naar testen, dus ik zeg 250 ballen benzine op en neer voor het hele gezin. Als je niet te kieskeurig bent zie ik dat het airbnbtje al voor 600 ballen gepiept kan zijn voor 8 dagen in de buurt van Biel, dan heb je nog 2150,- ballen over. Da’s 268 ballen per dag.

Je kunt het zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt, maar een horloge afzetten tegen een horizon-verbredende ervaring voor vier man lijkt mij een makkelijke keuze, nietwaar? Neem een doos spelletjes mee voor 's avonds, kook wat in dat flatje en ga overdag op pad met de koters.

Beetje in de bergen kijken, beetje wandelen, je kunt naar het horlogemuseum in La C d F, zit vlak bij het meer van Neuchatel. Dat moet goed komen.

2 likes

Er gaat een wereld voor je open :joy:
En dan zoek je nu alleen nog maar op horloges…

3 likes

Koop dat horloge!

3 likes

Heb geen auto. Auto huren hiervoor is volgens mij bijna hetzelfde als een ticket boeken.

Inderdaad :joy::joy::joy:

Gast. Een auto huren is 250 ballen voor 10 dagen. Dan heb je een C4 of zo. Kun je prima mee naar Zwitserland. Dan heb je nog 243,- ballen per dag over om van te eten.

En voor 500,- ballen (benzine, huur) kun je met een beetje mazzel ook vier stedentrip-tickets naar Geneve scoren bij een budget-maatschappij. Vliegen is een optie, al zit je dan ook met treinen en de hele reut. Ik zou huren en rijden.

Als je meer per dag over wilt houden? Maak er dan gewoon 8 dagen van. Scheelt je weer in de auto-huur en de overnachtingen. :slight_smile:

Maar mocht je nou aan komen kakken met de uitspraak dat jij en je vrouw geen rijbewijs hebben, ja, dan geef ik het op.

2 likes

:smile:

5 likes

Eeehhh :grinning:

Dan zou ik dat eerst naar eens gaan halen

Ik heb niks gezegd. Neem je in de zeik… :rofl:

1 like

In dat geval: bon voyage. Laat ons graag weten wat je van de Alpen vond.

1 like

:point_up_2:t2::point_up_2:t2::point_up_2:t2:Zo zou het misschien hebben uit kunnen zien! :point_up_2:t2::point_up_2:t2::point_up_2:t2:

2 likes

3 likes

Heb in de tussentijd ook mooie foto’s gevonden van arbeiders en horlogemakers aan het werk tussen 1910 en 1950. Als hier belangstelling voor is, dan deel ik deze graag.

2 likes

Kom maar op!

Ach een sneak preview kan altijd :wink: Wil je origineel, Zwart/wit of in kleur? :sweat_smile:

Ik zal je een voorbeeld geven

Voor:

afbeelding

Na:

afbeelding afbeelding

Goed, het is geen professionele foto. Maar veel foto’s zijn aangeleverd met merkwaardig slechte resolutie. :sweat_smile:

5 likes

:clown_face:

:point_up_2:t2::point_up_2:t2::point_up_2:t2::point_up_2:t2::+1:t2: