Mooi gedaan hoor, die fotoos
Prachtige foto inderdaad
Ik moest even zoeken op de foto, maar heb hem uiteindelijk ook gevonden. Mooie gele fabriek in dezelfde kleur als de Invicta dozen waarin de horloges komen. Wat toevallig!
Tjonge jonge, de stakker-brigade is ook weer wakker, hoor!
@RLC je begrijpt toch wel dat van die Hublot een grapjes was…
Moet wel zeggen dat ze in Zwitserland mooie gebouwen hebben. Behalve waar ze al dat horloge spul monteren. Dat zijn vaak gewoon van die strakke gebouwen waar alleen een logo van een merk tegenaan gegooid is.
Dat van mij was ook een grapje hoor
Is dat de ouwe Invicta fabriek?
Jazeker. 1 van de eigenaars (van het gebouw) ook gesproken. Aardige gozer. Momenteel zit hier in dit gebouw een islamitisch museum.
Ze hebben een afschuwelijk lelijk deel eraan gebouwd.
Nog een beetje naar dit advies geluisterd? C4tje gehuurd, AirBNBtje etc. Of toch maar gaan vliegen? Veel plezier in ieder geval!
Daar zou ik dus echt never nooit heen gaan.
Het ergste dat er kan gebeuren is dat je wat leert. Of is dat een schrikbeeld?
Prachtige selectieve quote. Dan heb je… ballen!
Als je dat zo zegt zou ik er eens heen gaan. Mocht je een soort koppeling naar horologie willen zien, er zit een Islamitisch wetenschapsmuseum in Gülhane park in Istanbul. Vlak naast het Topkapi paleis.
Zo maar een gedachte.
Maar @Chillekasper, leuke trip gehad?
Het zijn ook moderne fabrieken, he?
Voor @RLC wel, Henk. Da witte gij ook.
Voor @RLC is het:
Islamitisch = woestijn
Woestijn = zand
Zand = is kans op krasjes.
Dus hij neemt gewoon het zekere voor het onzekere en gaat niet bij dat museum naar binnen.
Nou een vele honderden jaren geleden waren ze echt “bij de tijd” en daarom zou ik dat museum wel willen bezoeken.
Ergens daarna is het echter helemaal misgelopen …
Jazeker!
Ja!
Kregen op verschillende plekken privé behandeling! Leuke horloge verzamelaars gesproken en in alle rust horloges gepast en neem wat leuks mee naar huis.
Vrees toch vooral arme landen en bang voor rovers.
Ik heb je volgens mij op een foto met een tasje zien staan, was dat niet bij ulysse???
Ik ben erg benieuwd naar je NA!
Heeft invicta een boutique/store want die heb ik nog gemist!