Omdat ik een hartgrondige hekel heb aan de horloges van invicta en aan de manier waarop ze deze aan de man brengen. Ik vind dit persoonlijk geen prettig business model. Schreeuwerige vormgeving zowel in modellen als ook in reclame uitingen staat mij zeer tegen. En dat zeg ik als sales voor mijn boterham.
Boemerang effect.
Ik vond eigenlijk het nieuwe Glycine logo al een zware degradatie, ben blij dat ik nog een “ouwe” combat sub heb.
Je kunt je trouwens afvragen waarom deze bijna nooit tweedehands aangeboden wordt, ik weet het wel…
Ha dat ben ik! Heb al een Glycine Combat Sub en wilde er nog een voor dagelijks gebruik, maar door dit nieuws twijfel ik toch wat over de nieuwe aankoop… Het heeft natuurlijk geen impact op de oude modellen, maar dat het merk onderdeel wordt van Invicta zit mij gezien de ervaringen met Invicta niet zo lekker… Sowieso ook jammer dat er steeds meer kleine merken opgaan in grotere organisatie, blijkbaar toch niet heel veel winst te behalen als klein merk.
Ik had ook net contact weten te leggen met de klantenservice van Glycine en had er weer een goed gevoel bij. Ik laat het allemaal even bezinken en beslis dan of ik mijn ‘verzamel’ Combat ga verkopen of ik de collectie toch gewoon uitbreid, impulsief reageren bevalt mij meestal niet zo goed
Als Glycine zijn eigen look blijft houden maakt het mij verder niet uit wie de eigenaar is .
Wel eens van Alpha gehoord?
Dat is ook bagger maar die hebben dan ( zo ver als ik weet ) geen afgekeurde Prodent acteur in dienst die je in reclames vertelt dat dit toch wel de beste horloge aankoop van je leven gaat zijn.
Wat heeft iedereen (ook op WUS) tegen dat nieuwe logo? Is gewoon het oude logo maar dan platter en breder. Het is niet alsof het opeens volledig anders is.
Ik werk in de bouw ( Ventilatie ) dat is niet zo flashy
Wilde er altijd al eentje hebben, en nu eigenlijk blij dat ik er geen heb.
Al moet ik bekennen dat Invicta mij aan deze hobby ooit deed beginnen.
Je hebt in ieder geval geleerd je gevoelens te ventileren.
Ja maar richting @RobertGerard moet ik dat nog wel duidelijk maken, dropt hier gewoon een bom en daarna is ie zelf weg , en bedankt. De eerste dag van mijn vakantie begint even lekker zo, heb net wat alcoholische versnaperingen achter de kiezen en dan dit. Je weet dat ik op minder dan 800 mtr. van je vandaan woon
Da’s toch niet zo vreemd.
Maar qua image wel teleurstellend voor de Glycine dragers.
Net als een omega die eigenlijk een swatch is
Volgens mij is hij slechts de boodschapper van het “slechte nieuws”
en Bentley en Bugatti werden overgenomen door…
VOLKSWAGEN
Rolls Royce door BMW
Audi nam Lamborghini over…
En de gebruikers van al die merken…
ze leefden nog lang en gelukkig…
Uiteindelijk zijn de eigenaren investeringsmaatschappijen en aandeelhouders. Net als de Swatch groep. Het belangrijkste is en blijft de aandelenkoersen en dividend.
Dit kan maar tot 1 ding leiden !!!
Ai zonde…