Invicta koopt Glycine !

Jaja ik weet het don’t shoot the piano player. Ik mag hem ook wel hoor onze RG :grin:

2 likes

Binnenkort een Glycine Incursore van 60mm verkrijgbaar :wink:

3 likes

Elf

1 like

Dat je niks met Invicta hebt snap ik volkomen. Maar maak je het voor jezelf niet een beetje moeilijk zo?

Ik heb geen Glycine. Maar mijn advies: geniet van je Glycine zoals je dit gister ook deed en trek je niks aan van de Invicta overname. Jouw horloge is nog exact hetzelfde

4 likes

Ja.

1 like

Misschien maakte ik de fout om te denken dat er rationele motivaties achter horloges zitten… weet eigenlijk heel goed dat dat niet klopt :blush:

Anyway, ik hoop dat je nog plezier van je horloge kan hebben

1 like

Haha oeff jah daar heb je een punt… maar wat kan ik er verder aan doen? :slight_smile:
Kusje derop? :slight_smile:

1 like

Of, zoals de Republikeinen zouden zeggen: Lock him UP!

Ach, dan worden de pre-invicta’s alleen maar meer waard. #BlijmetmijnAirman

1 like

Net als een Heuer waardevaster is als een Tag Heuer :smirk:

En toch is het vreemd dat niemand er dan een probleem mee heeft dat het bedrijf dat dit maakt…

eigenaar werd van het bedrijf dat dit maakt.

Allemaal nogal subjectief gelöl, dus.:smirk:

6 likes

Vind die bovenste zo slecht dat het eigenlijk gewoon ontzettend stoer is.
Maar dan moet hij ook helemaal vol krassen zitten óf echt puntgaaf zijn.

1 like

Ik heb wel degelijk een probleem met de Swatch groep, maar dat is persoonlijk. Toch waren de goedkope frivole Swatch quartzen wel degelijk vernieuwend en in hun segment een premium brand… In tegenstelling tot Invicta.

Een Airman Base 22 (GMT?) blijft een wens!

2 likes

Ik vraag me af wat dit doet met de prijzen van 2e hands Glycine’s die zeg maar “Pre-Invicta” zijn.
Meningen?

Eyal Lalo kennende liggen de Glycine’s binnenkort ook bij Jim Skelton op de Shop-NBC tafel.
Jammer!

Juist een reden om hem te houden imo

Lelijk nieuw nazi logo.

1 like

Jij zegt het, ik dacht het :wink:

1 like

Ik zeg wel vaker wat ik denk. Heeft voor- én nadelen…

2 likes

5 likes

Nou de ruiladvertentie is in de maak :weary: straks wat foto’s maken en dan zien we wel wat er aangeboden gaat worden. Ben er klaar mee.