Invicta koopt Glycine !

In wat voor wereld leven we… worden de Glycinetjes dan Invicta klonen?..

Fans! We are honored to welcome the Swiss brand, Glycine, into the Invicta family. We look forward to preserving the heritage and high-end Swiss watchmaking craftsmanship since the brand’s founding in 1914.
More details, coming soon…

-> Facebook

Bah.

Ze zijn zow leluk he…

1 like

Invicta…brrrr
Glycine…mooi

1 like

Binnenkort dus bij teleshopping.

1 like

Nooooooo! Glycine was een van mijn favoriete merken! Ik hoop echt dat ze hun eigen pad blijven volgen.

1 like

Auw dit doet dus echt zeer :angry: Als combat sub bezitter en Glycine bewonderaar komt dit serieus hard aan. Glycine was reeds geruime tijd als merk te koop maar dit is niet goed.

2 likes

Snel verkopen die Invicta van je… :upside_down_face:

2 likes

Nou ja zonder grap dat is dat wel iets waar ik aan denk, en daar baal ik echt enorm van, deze was bedoeld om voor altijd te hebben. Ik was net aan het skypen met mijn pa omdat hij mijn Seiko Alpinist wou kopen, maar aangezien de man al een invicta ( ja Zonder hoofdletter ) heeft ga ik de combat sub maar aanbieden. :confounded:

Het moet niet gekker worden, triester kan het haast niet :disappointed:

2 likes

Een pre Invicta tijdperk Glycine wordt straks misschien wel meer waard/beter te verkopen.

2 likes

Ja, da’s toch wel verrassend en niet per se geweldig voor de merkbeleving…
…van Invicta!:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Als er maar geen water bij de wijn gaat.:wink:

1 like

[quote=“peaceloveandpitbulls, post:7, topic:79158”]Als combat sub bezitter en Glycine bewonderaar komt dit serieus hard aan.
[/quote]
+1

[quote=“peaceloveandpitbulls, post:9, topic:79158”] deze was bedoeld om voor altijd te hebben.
[/quote]
Wat er ook gebeurd, blijven doet ie bij mij :wink:

1 like

Kan zijn maar dat was nooit mijn doel. Ik wou mijn Glycine gewoon behouden, maar invicta is voor mij persoonlijk ( let op : persoonlijke mening ) echt het laagste wat je op horloge liefhebbers gebied kan verzinnen.

3 likes

Op jouw klok blijft toch gewoon Glycine staan.
Maar ik denk te begrijpen dat de associatie het wrijfpunt is /wordt. :worried:

1 like

In het "gezocht "gedeelte is er iemand op zoek naar een combat sub, had net echt even de gedachte van zal ik, Dat heb ik nog nooit eerder gehad bij dit horloge en toch per pb serieuze voorstellen gehad van foto’s in algemene topics.
Toch maar even wachten en tot tien tellen voor ik domme dingen doe :grin:

1 like

Precies. !

1 like

Dat snap ik niet. Als hij bedoeld was om altijd te hebben, is er dus niks aan de hand. Was het de bedoeling om op termijn te flipperen, dan wel.

Ik begrijp wel dat Glycine liefhebbers dit een degradatie van hun merk vinden. (Ik zou als Toyota rijder ook niet blij zijn als Audi Toyota over zou nemen)

8 likes

Mmm het gevoel, het aureool dat om het merk hangt/hing kan geweld aan zijn gedaan.
Is uiteraard gevoelsmatig zijn maar… ergens begrijp ik het wel.