In wat voor wereld leven we… worden de Glycinetjes dan Invicta klonen?..
Fans! We are honored to welcome the Swiss brand, Glycine, into the Invicta family. We look forward to preserving the heritage and high-end Swiss watchmaking craftsmanship since the brand’s founding in 1914. More details, coming soon…
Auw dit doet dus echt zeer Als combat sub bezitter en Glycine bewonderaar komt dit serieus hard aan. Glycine was reeds geruime tijd als merk te koop maar dit is niet goed.
Nou ja zonder grap dat is dat wel iets waar ik aan denk, en daar baal ik echt enorm van, deze was bedoeld om voor altijd te hebben. Ik was net aan het skypen met mijn pa omdat hij mijn Seiko Alpinist wou kopen, maar aangezien de man al een invicta ( ja Zonder hoofdletter ) heeft ga ik de combat sub maar aanbieden.
Kan zijn maar dat was nooit mijn doel. Ik wou mijn Glycine gewoon behouden, maar invicta is voor mij persoonlijk ( let op : persoonlijke mening ) echt het laagste wat je op horloge liefhebbers gebied kan verzinnen.
In het "gezocht "gedeelte is er iemand op zoek naar een combat sub, had net echt even de gedachte van zal ik, Dat heb ik nog nooit eerder gehad bij dit horloge en toch per pb serieuze voorstellen gehad van foto’s in algemene topics.
Toch maar even wachten en tot tien tellen voor ik domme dingen doe
Dat snap ik niet. Als hij bedoeld was om altijd te hebben, is er dus niks aan de hand. Was het de bedoeling om op termijn te flipperen, dan wel.
Ik begrijp wel dat Glycine liefhebbers dit een degradatie van hun merk vinden. (Ik zou als Toyota rijder ook niet blij zijn als Audi Toyota over zou nemen)